teisipäev, 29. mai 2012

Esmaspäev


Ohh nende nädalapäevadega on mul väga keeruline. Kuupäevadega läheb mul paremini, nimelt on mu kell nii tark, et näitab mulle iga päev mis kuupäeva parasjagu on. Nüüd otsin siis omale uut kella mis näitaks ka nädalapäeva J
Brighton oli väga tore ja suvine – nimelt on saareriiki lõpuks saabunud soojus ja päikesepaiste J
Jalutasin Brightonis veidike linna vahel, siis nende kuulsal rannapromenaadil ja siis tutvusin kohaliku Kuningliku Paviljoniga – mis oli siis kuningas George IV ajal kuninglikuks residentsiks. Loss-paviljon oli väga ilus – kahjuks seal sees pildistada ei tohtinud seega on need pildid mul jällegi vaid mälus. Eriti sügava mulje jättis siseruumidest sealne köök, mis oli tolleaegne kõige moodsam köök. Ajavahemik oli siis 1787-1823, mil kuningas George selle lossi ehitas ja kasutas. Peale teda võimule saanud valitsejad ei kasutanud enam antud kohta nii usinalt kuninglikeks pidudeks ning nüüdseks ongi seal täies mahus muuseum. Kindlasti tasub see muuseum vaatamist ja kuulamist, oli teine väga ilus koht.




Ja linn ise oli ka väga tore ja selline suvine, ning igas vanuses inimesi täis. Siin veel paar pilti kesklinnast ja promenaadist.




Vahepeal olen juba jõudnud kiirelt käia Ammanis ja täna lähen uuesti Ammani – seekord veidi pikemaks, ehk siis 2 päevaks. Ja kuna nüüd on mul ka fotokas (laenatud Anneli käest) siis üritan ka mõne pildi teha.
Saabudes tagasi Ammanist kiman otse aga Strasbourgi, omi vanu tuttavaid vaatama ja head Alsassi PinotGris’d jooma ;) Kohtumiseni!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar