teisipäev, 8. mai 2012

:)


Üritasin oma pikka eelnevat kirjatükki Beirutis olles internetiavarustesse üles riputada kuid paraku ei pääsenud ma oma blogile ligi ja seega on selle vana jutu ülesriputamine veninud. Kuid nüüd see Teile ilmub.
Beirut oli väga tore – seekord ma eriti hotelli territooriumilt ei lahkunud – arvasin et võtan puhukuse ja seega veetsin 2 päeva basseini ääres ujumist ja päikest ning loomulikult lugemist nautides. Vahepeal küll käisime oma meeskonnaga lähedalasuvas restoranis ja teisel õhtul “Kanakuudis” söömas kuid muid avastusi seekordsel reisil ma ei teostanud. Meeskond oli meil väga tore – ühistest söömaaegadest said pigem katsumused näo ja kõhulihastele kuna naljalugusid elust enesest jätkus seekord kuidagi eriti palju.
Täna olen tagasi Londonis ning kuna kuskil lähistel on mu sugulane Mirjam – kes on siia tulnud ratsavõistlustele siis üritan temaga kokku saada ja veidike eesti keeles suhelda J

NB! Lisasin täna siia blogisse ka osad Malaisia reisi pildid, nii et kes viitsib veidike tagasi kerida vanadesse postitustesse, siis palun vaadake neid sealt J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar