laupäev, 31. märts 2012

JAH :)


Nii, kodumaa kiirvisiit tehtud – nii tore on ikka, et kuskil kaugel on kodumaa kuhu vahest saab lennata ja siis kodumaistes poodides kodumaised asju osta ja kodumaisest televiisorist kodumaised saateid vaadata ja oma kodusest külmkapist ema tehtud kartulisalatit süüa. Ja Alma kohupiimakreemi süüa ;)
Veini joomiseni seekord isegi ei jõudnud kuna tervuslik seisund seekord seda ei lubanud J Aga väike konjak mr. X ja tema õe seltsis lõunat süües sai küll tarbitud ;) Tegime ka sellest toredast lõunast pilti kuid  kuna fotograaf oli algaja siis pildile mahtus vaid mr. X ja seega seda pilti siin blogis veel ei näe ;)
Enne kodumaad veetsin paar päeva Beirutis – seekord oli seal väga tormine ilm, tuult ja välku ja vihma ja kõike oli lausa rohkem. Seega piirdusin vaid hotelli ümbruses jalutamisega ning linna peale kolama ei läinud.
Kodumaale lennates, selgus Kopenhagenis, et Tallinna lend on suht-koht täis ja et lennukis on võib olla 1 vaba koht – mina aga ei saanud endale lubada, et niigi lühikese ajapiirangu tõttu viibin veel ühe öö kuskil mujal kui kodumaal. Uurisin kõigepealt Italt, et kes on kapten ja siis helistasin kaptenile ja palusin, et tahaks hirmsasti koju saada. Kapten Anti arvas, et nende kabinetis on ikka üks koht vaba ja lubas asja korda ajada. Seega saingi omale koha, ei kuskil mujal kui lendurite selja taga ja seda siis minu vana lennufirma uhiuues lennukis. Lennuk oli ilus ja tore ja veelgi toredam, et ta mind koju tõi.
Tagasilennul aga avastas British Airways’i stjuuard, et minu käsipagasil on minu praeguse lennufirma meeskonna silt küljes ja seega küsis kohe, et kas töötan seal ja et me ju varsti üks firma. Ma küll julgesin veidike olla pessimistlikum ning arvasin, et ootame siiski ära 30.03. Stjuuard oli aga nii tore, et leidis mulle vaba rea ning paigutas mind sinna eraldi istuma ja siis pakkus mulle kohe midagi juua ja ka võileiva. Samuti pakkis ta mulle kaasa väikese külakosti ;) Igal juhul tehti olemine väga toredaks ning tundus, et me oleme tõesti oodatud sinna firmasse lendama.
Ja eile oligi siis see maagiline kuupäev mil anti luba, et suur lennundusgigant IAG võib teostada tehingu ehk siis osta ära minu praegune tööandja. Momendil ikka täpselt ei tea mis meist edasi saab kuid teame nii palju et meid ühendatakse BA’sse. Mismoodi see täpselt välja nägema hakkab ja kas keegi peab ka oma tööst loobuma, seda näitab aprillikuu. Igal juhul on see momendil väga hea uudis, jääb üle vaid loota, et see hea uudis muutub veelgi paremaks uudiseks ;)
Nüüd lendan aga Baselisse, veedan seal veel paar päeva, vahepeal lennates muidugi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar