laupäev, 17. märts 2012

Uni ;)


Nüüd tuleb tohutu appikarje – sest ma tahaksin, vale, ma PEAN magama ja ma ei maga – viimase nädala jooksul olen kokku maganud ehk 8 tundi – ja ma olen sellest une ootamisest ja magamisega tegelemisest tüdinud. Palun, kui kellelgi on miskeid une ülejääke siis võtan need hea meelega vastu, saatke siis kas meiliga või tavalise postiga. Täna öösel magasin 30 minutit ja nüüd lähen lendu J
Amman oli tore, sealne hotell mulle väga meeldib. Praegu on see lend meil graafikus küll selline kiire, ehk et õhtul sinna ja hommikul kohe tagasi, nii et Ammani ma rohkem ei näinud kui vaid hotelli aknast aga kuna magamisega ma ei suutnud tegeleda siis vahtisin pikalt aknast välja ;)
Lend ise oli väga tore, täiesti puupüsti täis lennuk, ei ühtegi vaba kohta aga väga, väga toredad reisijad!! Ja väga tore meeskond – nendega läheks luurele iga kell.
Tagasilennul arvas üks vanem härrasmees, et peab mulle ütlema, et ta jälgis mind terve lennu ja sai aru, et ma väga naudin oma tööd ja teen seda nii ilusa naeratusega kogu aeg. Ja lisaks kõigele on mul ka ilusad silmad – tore, mis ma muud oskan öelda. Kui need silmad magada ka oskaks, oleks omanik ka rahul ;)
OK, nüüd Viini J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar