laupäev, 24. märts 2012

Suvine


Meil on juba suur suvi väljas, ilm ja õhk on soe, seelikud on lühikesed ning linnud laulavad. Kuna mul suveriideid siin ei ole, kolisin ju siia sügisel, siis tulen korraks kodumaale järgmine nädal. Aga see on tõesti korraks, ehk siis Beiruti ja Baseli reisi vahel ;) Olen kodumaal kolmapäeval ja neljapäeval – nii et kui keegi tahab mulle helistada ja minu häält kuulda telefonis, siis nendel päevadel on seda võimalik teha minu vanal Eestimaisel numbril ;)
Suur tänu kõigile, kes mulle oma unevarusid saatsid, olen kõik saadetised – nii tavaposti kui elektronposti teel saadetud, kätte saanud ja äragi tarvitanud. Hea teada, et mul on sõpru, kes hädaolukorras oma abistava käe ulatavad J
Vahepeal pole suurt midagi juhtunud, lendan ikka nagu jaksan, vahepeal loen raamatuid ja jalutan niisama. Ühel õhtul saime kokku leedulanna, Inesaga, temaga alustasime koos lendamist siinses firmas. Õhtusöögist on ka meeleolukas pilt siin:


 Muud asjalikku mul polegi momendil öelda ja mitte asjalikke jutte ma siin kanalis ei räägi – seega head ööd ja kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar