esmaspäev, 19. märts 2012

6 kuud


Juhhuuu, mul täitus täna kuus kuud siin firmas! Palju õnne mulle!
Magamisega on veidike parem olukord – viimane öö magasin 7 tundi järjest – ise olen rahul.
Täna lendasin Moskvat – nii tore jälle!! Meeskond oli väga tore, reisijaid oli väga palju ja kõik eranditult väga toredad.
Enne lendu rääkisime nagu ikka firma tulevikust ja tänane purser oli väga negatiivselt meelestatud selles osas – teadis rääkida, et nii mõnedki lennud on suvisest graafikust väljas mis tähendab ka seda, et nii mõnigi töötaja on üle. Ühesõnaga olen ma tänasega muutunud veidike murelikuks ja saan aru, et mu kodumaale naasmine võib saabuda varem kui ma seda oodata oskasin.
Viimased uudised meie juhtkonnalt olid ka veidike mustemates toonides kui kõik eelmised kirjad ja tänane uudis Lufthansa poolt, et kui Euroopa Liit ei anna müügile JAH sõna siis Lufthansa sulgeb meid kui lihtsalt ebavajaliku ja raha kaotava osa oma peres. Nii, et vaatamata ilusale lennule, on muidu uudised üsna tumedates toonides. Aga ma ju tahan lennata ja lihtsalt reisijate vastu hea olla, miks mul seda siis ometigi teha ei lasta? Ma ei taha ju midagi võimatut, või kuidas? Aga elu on juba kord selline, tahame midagi aga ei saa…siis saame jälle midagi mida me ei taha. Nii, et pikki plaane ma ei tee, katsun elada 1 lend korraga J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar