esmaspäev, 12. detsember 2011

Moskva ja vene keel ;)

Tänane Moskva tõi mulle 3 kiitust vene keele kohta – üks edastati lausa purserile, et see tütarlaps, kes teil seal vene keelt räägib, et see teeb seda väga hästi ;) Tore kuulda ja eriti tore on meenutada seda, et kodumaise lennufirma pardal oli üks meeldiv eesti meesterahvas, nahkvesti ja patsiga, kes Peterburgi reisil palus mul ikka vene keelt enne kodus harjutada kui lennuki pardale seda rääkima tulen.  Ma muidugi harjutasin siis, telefoni teel ema sõbrannaga, kes on rahvuselt venelane. Eks mul sellest ajast väike kramp selle vene keelega aga annan endast parima ehk siis kui midagi öelda ei ole siis olen lihtsalt vait ja naeratan ;)
Muidu polnud midagi huvitavat, meeskond oli väga tore ja lend möödus lennates. Homme on mul valve lennujaamas ehk siis airport stand-by. Eesti keelde tõlgituna tähendab see seda, et pakid kodus oma ööpeatuse koti kokku, värvid silmad ära, paned vormi selga ja lähed lennujaama kontorisse. Ja siis istud seal ja kui vajadus peaks tekkima siis ehk lähed lendu aga ehk ei lähe ka – nii et võid end õhtuks avastada näiteks Teheranist aga sama hästi võid õhtuks olla omas kodus tagasi. Nii, et loodame huvitavamat ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar