laupäev, 3. detsember 2011

Mis tehtud, mis teoksil ;)

Kiirelt annan väikse ülevaate mis meil juba vaadatud.
Esimesel õhtul käisime siis söömas Uxbridges Itaalia restoranis kus vanade aegade mälestuseks sõime sinimere karpe, loomulikult jõime sinna kõrvale veidike veini ja tulemuseks oli see, et unustasime Kristi prillid restorani milledele siis järgi kimasime mõned päevad hiljem.
Esimene asi mida Bathis tegime oli Ruthile uute kingade soetamine, loodame et kiidate meie ostu heaks. Pilt uutest jalavarjudest on siin:
Ja ka lähivaade, et oleks ikka aru saada kui head need uued kingad on:

Bath, mida külastasime neljapäeval, oli väike ja armas linnake, ilusais jõuluehteis. Külastasime katedraali – oli teine suur ja ilus, nii seest kui väljast. Samuti tutvusime roomlaste ajast pärineva spaaga, mis on rajatud loodusliku kuumaveeallika kohale. Kahjuks praeguseks on selle koha peal muuseum ja isegi kui me väga tahtsime sellesse sooja, kuigi veidike rohelisse vette hüpata siis keelavad sildid hoidsid meid tagasi. Seega suplus jäi seekord ära, kuid pildid vee basseini äärest on siin:

Samuti oli linnas avatud jõuluturg ja nii me siis seal kaunite putkade ja kaubarohkuse vahel jalutasime. Loomikult pakuti jõuluturul ka hõõgveini ja sellest me juba ära ei öelnud J Leidsime ka ühe juustumeistri, kes oli lausa Walesist kohale tulnud oma juustu pakkuma ja see kaup oli seda pikka teekonda väärt. Ostsime seda ka kaasa, nii et kui keegi on huvitatud siis tulge aga siia ja saate ka heast paremast osa.
Jalutades Bathi vanalinna väikestel tänavatel hakkas meile silma tuttav lipp ühe maja ukse kohal lehvimas. Selle lipu pilt on ka siin koos Kristiga, all vasakus nurgas:

Ja kuna meie uudishimu oli suur, et miks selline lipp ja miks selles majas lehvimas siis astusime sisse seal asuvasse kohalikku Lõvisüdame pubisse ja uurisime asja. Ja selgus, et need värvid ehk siis sinine-must-valge on kohaliku ragby klubi värvid ja seetõttu kasutatakse lihtsalt sobivat lippu nende toetause väljendamiseks. Olime veidike pettunud ja hiljem solvunud, aga ei hakanud seda kellelegi kõvahäälselt väljendama.
Eile laiasime Londoni kesklinnas, jalutasime niisama ja vaatasime inimesi. Õhtuks ootas meid Royal Albert Hall ja seal toimuv AEGON Masters Tennise turniir. Kohtumised mida meie vaatama läksime olid meeste üksikmäng selliste meistrite vahel nagu John McEnroe ning Richard Krajicek ning teine mäng oli paarimäng ja seal olis vastamisi: Jeremy Bates/Tim Henman versus Pat Cash/Mark Philippoussis. AEGON Masters turniir ongi eelnevate aegade meistrite turniir ehk siis selline “vanakeste” kokkusaamine, millest saavad osa ka pealtvaatajad nii kaunis saalis nagu seda on Royal Albert Hall. Saal on tavaliselt siiski kasutusel kontserdite jaoks kuid kord aastas vähemalt toimub seal siis eelpool nimetatud tenniseturniir. Tennis oli väga tore ning kaasahaarav kuid saalis oleks võinud olla veidike rohkem õhku ;)

Siin ka pilt kuulsamast osalejast, hr. McEnroe isiklikult:

Ja ka üldpilt saalist:

Ja täna käisime Portobello turul ehk siis Notting Hillis. Turg oli rahvarohke ning tuuline. Oste me ei sooritanud, kuid pildistasime kauneid maju ja inimesi.

Ja kui keegi ei teadnud (meie ei teadnud) mismoodi kasvab Brüsseli kapsas siis siin on ka pilt sellest, mida turul nägime:

Homme läheb Ruth lendu ja Kristi teeb omi asju. Head ööd praegu ja suhtlemiseni!