neljapäev, 3. november 2011

Viirus

Nagu Te olete isegi aru saanud siis minu armsas arvutis või õigemini minu mailiprogrammis oli väike viirus, mis saatis kogu minu aadressraamatule miskeid huvitavaid viited erinevatele lehekülgedele. Vabandan selle segaduse pärast mida see viirus on tekitanud ja katsun edaspidi valvata oma arvutit hoolsamalt ja mitte lubada tal minna õue paljajalu, et ta ei saaks miskeid viiruseid endale külge ;)
Tore uudis selle viiruse juures on aga see, et paljud tuttavad on minuga ühendust võtnud ja seega olen leidnud veel kirjasõpru. Ja kirjasõbrad kuluvad kaugel maal elades alati marjaks ära.
Praegu olen lennukis ja lendan siis kodu poole ehk Londonisse. Eesti visiit oli lühildane kuid sinna mahtus paar pudelit punast veini, 1 pudel valget, suurepärane õhtusöök restoranis Ö, ooper Manon, juuksur, kapsapirukas ja loomulikult kartulisalat!!! Sekka sõpru ja sugulasi, mõnusaid vestlusi ja paberist eestikeelseid ajalehti. Visiit oli lühike ja mõnigi kohtumine jääb järgmist korda ootama.
Tegin ka ühe tähelepaneku – nimelt Eestis on jalakäija au sees sest autojuhid lasevad jalakäijaid üle tee. Kandis, kus mina momendil elan ehk siis Londoni äärealadel sellist luksust ei ole. Auto on auto ja kui tema sõidab siis jalakäijal ei ole teele asja. Selline positiivne avastus siis kodumaa suhtes. 
Momendil kõik, homme on Manchester ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar