kolmapäev, 9. november 2011

Muuseum


Kuna eile selgus, et mul tekkis tänaseks veidike lahtist aega siis ei teadnudki kohe mida selle ajaga peale hakata. Suheldes eile õhtul ühe uue ja väga huvitava tuttavaga ning kurtes talle oma vaba aja ülejääke, siis soovitas tema külastada Tate Modern muuseumit. Seda ei lasknud ma endale kaks korda öelda ja niimoodi ma sammud hommikul (tegelikult juba hilisel lõunatunnil) sinnapoole seadsingi. Ilm oli parasjagu muuseumikülastuseks küps – päikest ei olnud kuid vihma ka ei sadanud, õnneks oli keegi tark kraade juurde taibanud keerata nii et kindad ja sall muutusid lausa üleliigseteks ;)
Tate Modern on igavesti uhke koht, ma veidike küll pelgasin seda moodsat kunsti – meenutades Kumus nähtud näitusi tuli lausa hirm peale, kuid ei midagi sellist ei oodanud mind ees. Ainuke hirmutav asi oli peasissepääsu pimedus – kuna tegemist on endise elektrijaamaga siis on ruumid suured ja mõned ehk rõhutatult jäetud hoone endise sisule lähedasteks. Seega peauksest sisse tulles jalutavad külastajad pika maa suhtelises pimeduses enne kui jõutakse trepini mis juba ekspositsioonisaalidesse viib. Arvata on, et see on vaid minu tähelepanek, kes ma valmistusin millekski veidike hirmutavaks oma eelnevatest moodsa kunsti kogemustest.
Ekspositsioon on rikkalik ning suhteliselt rahvusvaheline, eriti tabas mu silm endise Jugoslaavia kunstnikke. Meeldejäävamaks teoseks oli peegel mis oli kleebitud lõuendile – see on ju suurepärane teos, väga mitmenäoline, igaüks näeb seda mida tahab ;)
Ma kunstiteostest pilte tegema ei hakanud kuid tegin pildi kohviku rõdult sest vaade sealt oli suurepärane:

Ja siin ka muuseum ise eemalt vaates:


Kuna ma olin juba linna peale laiama läinud siis tegin tiiru ka Covent Gardenis, mis oli kaunilt jõuluehteis, siin pilt ka sealt:

Ning ka üks tänavavaade:

Homme on mul ka veel lennuvaba päev, selle kavatsen veeta kodurajoonis. Ülehomme ootab mind jällegi Moskva ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar