kolmapäev, 30. november 2011

Streik ;)

Mul on uued naabrid – esiteks elab minu kõrval korteris miski araabia tüüpi meesterahvas, kelle ma ise olen Mohammediks ristinud ja kes norskab nii kõvasti, et ma vahest ärkan selle peale öösel üles.
Alumisel korrusel, seal kus enne oli blond tütarlaps, kes pahandas minu pesupesemise peale, elab nüüd musta nahavärvi ja ilusa näoga Chris, kellel on väike laps – ema sellel lapsel ma veel kohanud ei ole aga loodan, et ta ikka kuskil olemas on. Mersu mees, kes ka enne allkorrusel elas, on kadunud sellest ajast saadik kui Anneli ja Reet mul külas käisid ;)
Üldiselt ei kohta ma naabreid üldse, vahest ainult kuuled, et keegi vist teeb köögis midagi või näed, et pesumasinas on kellegi pesu. Seega on meie rahvusvahelises majakeses kõik rahulik.
Aga veidi ka streigiuudiseid – meie hommikune lend oli väga reisijatevaene, nimelt oli meil Baselist tagasi Londonisse vaid 14 reisijat. Ju on kuuldused streigist ikkagi osad reisijad ära hirmutanud.
Minu hommikune saabumine möödus väga rahulikult aga samas ma ei pea ka läbi passikontrolli minema. 
Terminalis ei olnud märgata tavalisest rohkem inimesi, ja kui mõne terminalis oleva töötaja käest uurisin, et kuidas olukord on siis nad teadsid rääkida, et passikontrolli järjekorrad on väiksemad kui tavalistel päevadel. Jutu järgi olevat siia toodud sõjaväge ja ka vabatahtlikke sisse tulevate reisijate passe kontrollima ;) Nii et kui keegi tahab veidike valede dokumentidega siia riiki saada siis täna on selleks hea päev ;) Kristi on ka lennukis juba siiapoole teel, eks ma tema käest kuulen täpsemalt kuidas siis tegelikult see piiriületus toimus.
Ja seoses eilsete sündmustega Teheranis ja sealse Briti saatkonna ründamisega on meie lennugraafik veidikene muudetud, ehk siis meie Teherani lennud toimuvad nüüd nii, et lendame Jerevani, veedame öö ja päeva seal ning siis lendame õhtul/öösel Jerevan-Teheran-Jerevan ning siis veedame uuesti päeva ja öö seal ja siis lendame tagasi Jerevan-London. Nii et minu oodatud Teherani külastus muutus seekord kaheks päevaks mille veedan Jerevanis ;) Elu on täis üllatusi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar