laupäev, 12. november 2011

Stand-by


Täna oli mul valvepäev ehk siis kodune koristamine. Kodust väga kaugele minna ei saa ja seega tuleb tegeleda tubaste asjadega. Kuna mul oli juba kõik koristatud siis võtsin väikse riski ja läksin Prismasse – see on umbes 45 minuti jala käimise kaugusel ja bussiga umbes 20 minutit. Arvasin, et isegi kui mind kutsutakse tööle siis jõuan ikkagi 90 minutiga kohale. Jalutamine on nii tore tegevus, näeb ilma ja inimesi ja seda kuidas need inimesed elavad või siis õigemini kus nad elavad. Tegin ka mõne pildi, see pilt on tervituseks Mia Carlale. Need on siis minu koduümbruse hobused:

Istusin omas kohvikus ja vaatasin inimesi. Täna ei teinud miskeid erilisi avastusi ;) Kuna on laupäev siis oli inimesi palju ja kõik midagi ostsid ja ajasid miskeid asju. 
Täna oli Londoni linna paraad, linna peale ma seda vaatama ei läinud kuna sealt tagasitulemine ei oleks mahtunud minu 90 minuti sisse. Kuid telekast vaatasin paraadi ja see tundus olevat igavesti lõbus ettevõtmine. Õhtul pidi olema ka ilutulestik – ka see paraku minuni ei ulatunud. November on siin üldse tihedalt ilutulestiku kuu, pea igal õhtul kuulen ja vahest ka näen oma aknast saluuti. Alguse sai see saluuditamine 5. Novembril, siis tähistatakse Guy Fawkesi päeva. 1605. aastal kavatses Guy Fawkesi nimeline noormees Londonis parlamendihoone õhku lasta. Ettevõtmine ei õnnestunud, kuid selle päeva meenutamiseks korraldavad britid üsnagi omapäraseid pidusid, kus pannakse tuli otsa Guy kujule ning korraldatakse vägev ilutulestik. Tavaliselt on antud peol ka suur lõke. Üle lõkke minu teada ei hüpata kuid miskid sidemed Jaanipäevaga on olemas.
Aga ilutulestik on siin novembrikuus IN ka teistel päevadel – kui teada saan miks just novembris siis annan Teile ka teada;)
Lennugraafik on mul muutunud väga Moskva rohkeks…eile käisin seal, homme lähen sinna, ja ülehomme on mul graafikus…Moskva J Eile sadas Moskvas lund, maa oli valge ja lund langes, nagu jõulud. Sama lugu oli olnud ka Teheranis, üks kolleeg just naases sealt. Kuidas Eestis lumeolud on?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar