pühapäev, 29. jaanuar 2012

Vahetatud lend

Kuna mul oli selle nädala graafikus väga mitu valvet siis arvasin paremaks neid kellegagi vahetada. Õnneks leidsingi kolleegi, kes ei tahtnud lennata Kairot – mis on meie edasi-tagasi lendudest pikim – ja oli nõus selle asemel olema valves. Seega lendasin neljapäeval Kairosse. Lend oli väga tore, reisijad olid rõõmsad ja väga meeldivad. Töötasin seekord äriklassis ja seega oli aega rohkem ja pikemalt reisijatega suhelda. Vestlesin pikalt ühe ameerika prouaga, kes läks Kairosse Egiptuse valimisi jälgima. Proua oli väga murelik, et kas tal on ikka õiged riided kaasa pakitud, et ehk oleks pidanud isegi pearäti ja ei tea mis veel kõik kaasa võtma. Rahustasin ta siiski maha ja andsin talle soovituse minna vaatama püramiide päikesetõusul – mäletan, et see oli kohe eriti ilus elamus ;)
Tagasilennul jäin silma ühele härrale, kes lahkudes ka oma visiitkaardi jättis ja pani mulle südamele, et ma temaga ühendust võtaksin, kuna ta sooviks mind väljapool lennukit ka näha ja veenduda kas ma seal olen ka nii rõõmsameelne ja naeratav J
Kuna mul on aega laialt käes siis saatsin härrale kirja ja ütlesin et kolan laupäeval Londoni kesklinnas ja kui ta soovib mind väljaspool lennukit vaadata siis otsigu mind üles. Ja ohh imet, ta leidiski mind Trafalgari väljakult. Külastasime siis koos National Portrait Gallery’d – mis sisaldab paljude tuntud inimeste portreesid. Mulle ei öelnud enamus need nimed kahjuks midagi kuid mõni kuningas ja kuninganna tulid siiski ajalooõpikust meelde. Sealt edasi viis tee China Town’i, kus endiselt tähistati uue aasta saabumist ja seega olid tänavad hõivanud draakonitantsijad. Siit ka mõni pilt sellest rõõmsast üritusest:




Draakonid olid väga värvilised ja ilusad, inimesi kes neid tantsitasid oli palju ja nad tundusid väga väsinud kuid siiski õnnelikud oma tegevuse üle.
Ja peale paaritunnist viibimist Itaalia restoranis olid väljas sellised vaated:





Härra reisija oli väga tore inimene ja jutte erinevatel globaalpoliitilistel teemadel jätkus kauemaks. Ta arvas, et minuga oleks tore veel kord kokku saada. Ja ta veendus, et ma olen ka väljaspool lennukit ikkagi naeratav ;)
Homme ootab mind Moskva ja teisipäevaseks lennusihiks on Tbilisi, nii et järgmised uudised tulevad neljapäeval, kui olen sealt tagasi saabunud.
Seniks soovin Teile sooja, sest saan aru, et külmakraade on kodumaal rohkem kui vaja ;)

1 kommentaar:

  1. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta