neljapäev, 27. juuni 2013

Jaanipäeva järgne


Jaanipäev läbitud, seega hakkame nüüd jõule ootama J
Vahepeal olen ainult lennanud, miskeid huvitavaid juhtumisi pole olnud, selline tavaline lendamine – uued reisijad ja kolleegid iga päev.  
Vahepeal oli mul ka paar vaba päeva ja kuna ma Wimbledoni tenniseturniiri piletite loosimises jällegi valituks ei osutunud siis ei hakanud ma sinna niisama järjekorda ka kohale minema vaid suundusin eile hoopis Richmondi inimesi vaatlema. Seal on jõe ääres üks hea kohvik kus saab inimeste vaatlusega suurepäraselt tegeleda. Eile vaatasin ka jõe tõusu ning siis veetaseme languse ka ära. Nii armas oli vaadata kuidas ühel hetkel trepp ning tavaline jõekaldal oleva jalutustee vee alla kaob ning umbes 30 minuti pärast jällegi nähtavale tuleb.
Aga täna lendan Helsingisse ja õhtul saabub sinna ka minu õde, seega on meil homme suur kokkusaamine J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar