kolmapäev, 12. juuni 2013

Ei midagi huvitavat ☺


Kuna vahepeal ei ole midagi huvitavat juhtunud siis ei ole ka midagi kirjutanud. Teen muudkui tööd ja ootan millal armastus tuleb aga mida ei ole, seda ei ole J
Eelmisel nädalal sain kätte oma teise passi, olen nüüd õnnelik kahe passi omanik. Tütarlaps saatkonna passilauast lausa naeratas, see oli midagi ootamatut kuna eelmine kord kui ma seal käisin siis oli ta väga pahase ning morni näoga. Peale passi saamist tegin pika jalutuskäigu selles rikaste linnaosas ja kohtasin tohutul hulgal vene rahvusest inimesi. Tundub, et nad on Londoni rikaste linnaosa vallutanud.
Siis käisin jällegi Helsingis ehk siis Porvoos ja vaatasin Nora järgmist etendust. Seekord oli tegemist sõnalavastusega, mis toimus vabas õhus. Oli tore etendus ja sääski oli palju.
Siis oli mul väike malaaria atakk ehk siis selline malaaria moodi kiire palavik ning tohutud külmavärinad. Kuna aga rohkem seda pole olnud siis ei ole meditsiiniasutuse poole pöördunud – targem on ikka ise endale diagnoose panna. Loodetavasti läheb see malaaria minust siiski mööda.
Eile sai mu armas tädi Zelda (mul ainult üks tädi) väikese tervisehäire ja seoses sellega tulen ma korraks Tallinna, reedel, 14.06. Hommikul tulen ja õhtul lahkun. Nii, et kui keegi tahab minu häält kuulda siis võite mulle helistada vanale tuttavale telefoninumbrile.
Ah jaa, üks suure ringi küsimus, miks linnud lendavad kolmnurgas?  Palun vastused saata mulle mailile või siia kommentaarina.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar