esmaspäev, 25. veebruar 2013

Vabariigi sünnipäev ;)


Palju õnne kõigile asjaosalistele vabariigi aastapäeval!
Eelmine nädalavahetus möödus mul siis Helsingis, kus me Reeda ja Anneliga tähistasime Anneli möödunud sünnipäeva. Seega oli meil väike kultuuriprogramm ehk siis Kiasma muusemi külastus. Seal oli paar huvitavat näitust, eriti meeldejääv oli viimane mida seal nägime – Jouko Lehtola fotode näitus –End of Innocence ning ka film temast.
Pildid meie kultuurijanust on ka siin:




Siis suundusime pidulikule õhtusöögile juubeli puhul – laua broneeringut meil ei olnud ja seega saime peale veidikest ootamist laua alles teises restoranis kuhu sisse astusime. Pidusöök oli suurepärane, fotografeerimine tuli meil alles siis meelde kui lauda oli toodud magusroog J


Ja milline sünnipäev on ilma jookideta – kellel jõhvikamahl kellel liitrine mojito J



Igal juhul oli väga tore päev Helsingis, luban et saabun sinna veel.
Siis oli mul paar vaba päeva, üritasin saada Hiina viisat kuna Reedaga plaanime oma selleaastast reisi sinna. Paraku esimesel katsel mul veel ei õnnestunud oma passi Hiina viisa vormistamisek saatkonnale usaldada kuna kiirviisat mida ma taotleda soovisin tehakse vaid Briti kodanikele ja mitte kolmandate riikide kodanikele. Ja kuna mul on paraku passi igapäevaseltvaja siis ei saanud ma seda neile jätta. Märtsi lõpu poole on mul puhkus, katsun siis oma viisa korda ajada.
Siis suundusin Sally juurde. Viimane kord käisin seal vist eelmisel aastal enne suve (nii palju kui meil seda suve oli). Seekord olid Sally ja David saanud veelkordselt lapsevanemateks – Alice Grace sündis veebruari alguses ja oli väike ja roosa. Sally hakkas ka juba enam vähem oma enesetunnet tagasi saama ja Harry oli kiire ja rõõmus nagu alati. David oli samuti rõõmus ja töine ;)
Ja nüüd olen tagasi Londonis ja ise töine J
Suurematest uudistest on meie uudised endiselt täitunud hobuseliha skandaalist ja loomulikult hr. Pistoriuse saagast. EV 95 ei ole veel uudisnuppe kohanud J Aga kaunist aastapäeva kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar