neljapäev, 14. veebruar 2013

Palju sõpru ☺


Palju sõpru Teile kõigile ja muidugi kauneid jõule ja ilusat käädripäeva J
Nii, film “Flight” oli väga karm! Mõtlesin tükk aega peale seda kas minna järgmisel päeval tööle või mitte. Ikkagi otsustasin minna – sest eks meie seas siin ilmas on ju igasuguste sõltuvuste ja veidrustega inimesi ja nendest eemale hoidumine eriti kaua ei kesta. Seega arvasin oma saatusele siiski vastu minna ja edasi lennata vaatamata Hollywoodi fantaasiatele ;)
Siis veetsin vahepeal veidi aega Tel Avivis – seekord käisime meeskonnaga õhtust söömas ja kujutage ette meie toitudel juust puutus liha J Ehk siis juust oli paigutatud liha peale. Ja nagu me teame siis ühes teatud ühiskonnas on see lausa ennekuulmatu, et piimatoidud puutuvad kokku muude toiduainetega. Meil oli selle üle vaid hea meel ja kuna kõrvale pakuti ka alkohooset jooki siis oli kõik super-luks!
Järgmisel hommikul tegin tiiru rannas ja vaatasin laineid ning näitasin oma nina päikesele. Nii tore oli jälle sinist taevast näha.


Täna oli mul vaba päev ja seega arvasin heaks minna ostlema. Kuna mul kohe tulemas reis Ita ja Co’ga, siis arvasin, et mul garderoobist puudu üks pikkade varrukatega kleit, selline mida siis selga panna kui juba oled päikese käes ära põlenud. Mõeldud, sammud suunatud Uxbridge poole ja peale paari tundi Debenhamsis väljusin ma sealt uute valgete pikkade pükste ja sinise t-särgiga – just see, mida ma ju ostma tulin!
Oma emale soetasin ka kingituse Vabariigi Aastapäevaks:


Ja homme ootab mind Helsingi ning seega Anneli ja seekord ka Reet – ja palju kultuuri ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar