pühapäev, 4. november 2012

Hinged


Täna ma peaksin olema oma graafikujärgselt Tel Avivis ja nautima +29 soojakraadi – peaksin on selles lauses suure rõhuga. Tegelikult olen juba kolmandat päeva kodus, teki all ja üritan kuidagi oma kõrva lukust lahti saada, samuti võitlen nohu ning isegi palavikuga. Palavik on minu jaoks midagi uut, seega päris põnev kogemus. Loodetavasti saan ennast kolmapäevaks lennukõlblikuks, et koju tulla.
Enne kõrva lukustust käisin vahepeal ööbimas Pariisis – ehk siis mul oli selline kiire ööpeatus – hilisõhtul Pariisi ja varahommikul tagasi. Pariisi nägin vaid bussiaknast mis meid hotelli viis. Hotell oli aga väga uhke koha peal, kohe Triumfikaare jalamil, nii et järgmisel peatusel seal tutvun ka ümbruskonnaga. Ja täna oli plaanis jalutada mööda Tel Avivi aga see on asendunud kodus, voodis lebamisega.
Enne Pariisi oli mul ka üks kiire kursus uue lennukitüübi osas, nimelt võin nüüd lisaks Airbus 320 perele lennata ka Boeing 767ga – see on siis kahe vahekäiguga lennuk ja seega suurim millega siiani lennanud olen. Lennuk ise oli veidike vana, eriti peale kõiki neid ilusaid ning moodsaid Airbus’e. Lende mulle veel planeeritud selle tüübiga ei ole kuid küll need ka tulevad. Lennukiuksed olid kohutavad – neid olen ma õudusega paar päeva unes näinud. Loodan, et saan need kinni ja lahti ning ei lõhu selle käigus ennast ega teisi.
Aga olgu aitab heietamisest, tegelen siis edasi haige olemisega ja enda ravimisega J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar