kolmapäev, 24. oktoober 2012

Esimesed lennud ☺


Nüüdseks olen oma kursuse edukalt läbinud – teisel nädalal olid keerulisematest asjadest meil vaid esmaabi, muudel päevadel tegelesime naeratamise ja kohvi ning tee valamise õppimisega ;) Siis saime uued tiivad ja hopsti uues vormis ja uues firmas lendama – miskeid tutvumislende me siin ei saanud, ikka kohe vette ja ujuma J Esimene lend oli elegantse sihtkohaga - Rooma – mõlemad lennud rahvast pungil ja seega parim variant õppimiseks, sest kiiretes olukordades teeme me seda ju paremini kui venitades. Lennud olid toredad, veidi segadust oli, et kus kastis miski asi asub aga lennu lõpuks sain juba pea-aegu aru mis ja kus. Reisijad olid toredad ja suhteliselt nõudlikud ;)
Teisel tööpäeval oli sihtkohaks Göteborg – tore oli näha pea-aegu koduseid rootslasi J Ja tore oli tõdeda, et nad endiselt joovad lennukis musta kohvi ja mahla – ja loomulikult tähendab mahl rootslaste puhul apelsinimahla ;)
Ja siis saabus kolmas tööpäev – hommik kodus aknast välja vaadates sain aru, et udu on suhteliselt tihe ja olin valmis juba huvitavateks seiklusteks. Ja nii läkski – 45 minutiline lend Amsterdami hilines pea 4 tundi, 2 tundi sellest istusime lennukis koos reisijatega – õnneks oli kapten tore onu, kes iga natukese aja tagant reisijatele infot jagas, et mis nüüd toimub ja mis edasi saab. Ja nii need tunnid meil rõõmsalt möödusid ning varsti saimegi lendamisega tegelema hakata. Reisijad olid lahkudes meiega rahul, et me sellise jama olukorra suutsime rahulikult ja rõõmsal meelel lahendada.
Kõik lennud on praegu graafikus edasi-tagasi ehk siis miskeid põnevaid ööpeatusi praegu mul plaanis ei ole, kuid detsembriks tellisin omale uusi huvitavaid sihtkohti, eks näis kas mõni nendest soovidest ka täitub.
Siis käis vahepeal Kaisa Piia Londonis, kellega ma ka korraks kesklinnas kokku sain. Tegime kiired jalutuskäigud, vaatasime üle kõik tähtsamad turistade kohad ja loomulikult jöime teed ja sõime kooki J
Ja nagu te juuresolevalt pildilt isegi näete, siis loomulikult sadas Londonis vihma J



Siis saatsime Kaisaga ka paar postkaarti – kasutades vana tuttavat Türgi postkaartide kirjutamise tehnikat – kes teavad, need saavad asjast aru J



Ja nüüd on mul paar vaba päeva olnud, midagi eriti tarka pole teinud – täna võitlesin kõhulahtisusega, mille ma kuskilt omale külge saanud olen – seega kodust eriti kaugele ei liikunud. Homme üritan ikka õue pikemale ringile ka minna.

PS. Mul on varsti puhkus saabumas – 07.-16.11 on mind jällegi näha kodumaal liikumas ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar