reede, 27. aprill 2012

Kris


Juhuuu, täna tuleb mu õde siia, mulle külla!!! Nii tore!!!
Muidu pole midagi eriti huvitavat toimunud. Olin vahepeal paar päeva Beirutis – seal oli hea ja soe. Ujusin, küll basseinis, ja pikutasin päikese käes ja jalutasin ka linna peal. Fotokas on mul endiselt katki, seega on mul nüüd vaid mälupildid.
Tagasilennul, õigemini oli see reisija meie pardal ka sinnalennul ja tagasilennul, arvas siis üks reisija, et mina olevat liiga tark ja arukas inimene, et sellise koha peal töötada. Et miks mina ennast küll sellises ametis raiskan J Ma vaid naeratasin ja isegi EI hakanud tegema lühiülevaadet oma eelnevast elust ;)
Ilm on meil endiselt jahe, täna olid mul kindad käes ja sall kaelas. Aga ma lähen nüüd oma õele vastu ja eks me siis homme lähme linna peale laiama ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar