reede, 24. veebruar 2012

Vabariigi aastapäev


Ilusat sünnipäeva Teile kõigile!
Meil siin ei tea paraku vabariigi aastapäevast keegi peale minu midagi – ah jaa, Anna-Maria on ka kuskil ja teab ka sellest midagi ;)
Vahepeal olen viibinud jällegi Jerevanis – seekord oli seal väga külm, päevasel ajal -10 ja öösel -17 kraadi, nii et parasjagu jahe J
Meeskond oli seekord väga ebahuvitav, ehk et tegu oli selliste inimestega kellega ma väljaspool lennukit kokku ei puutuks, hea meelega ei puutuks nendega kokku ka lennukis, kuid paraku on elu tahtnud teisiti. Seega jõlkusin üksinda mööda linna, esimesel päeval oli mul plaan külastada Sinist Mosheed, mis on ainuke allesjäänud moshee Jerevanis. Selle plaani ma täitsin ja fotod sellest on siin:




Tegin ka pilte oma hotellitoa rõdult, kuna sealt oli väga ilus vaade Araratile:


Teiseks päevaks oli mul ilus plaan külastada genotsiidi muuseumit – paraku oli mu hommikune ärkamine veidike aeglasem kui ma oodata oskasin ja seega jääb genotsiidi muuseum ootama paremaid päevi. Õnneks on mul graafikus järgmisel nädalal jällegi Jerevan, seega saan oma täitmata plaanid uuesti plaani võtta.
Seega jalutasin niisama mööda linna ja kui ühel hetkel avastasin ilusa tänava ja tahtsin sellest pilti teha siis selgus, et fotoka olin ma muidugi hotelli jätnud. Seega vaated linnast on seekord vaid  minu peas.
Lennud läksid hästi, kuid meeskond oli seekord mitte minu maitsele. Purser kirjutas minu kohta arvamuse, et peaksin rohkem teisi kuulama ja mitte ise vastama küsimustele, sest ka teised võivad vastuseid teada. Ja et minu meeskonnatöö oskus jätab veidike soovida. Lubasin ennast käsile võtta ja edaspidi paremini käituda ja mitte vastata kõikidele küsimustele.
Mul on tegelikult väga hea meel, et keegi minust midagi halvasti ka arvab, sest hakkaski juba veidike imelik, et kõik ainult positiivses võtmes arvamusi kirjutavad. See jättis veidike mulje, et kirjutatakse ainult siis kui on midagi positiivset öelda. Aga siiski, kirjutatakse ka siis kui on midagi kriitilist öelda.
Homme ootab mind Beirut ja uus meeskond ning uued reisijad J
Head vabariigi aastapäeva!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar