esmaspäev, 24. oktoober 2011

Vaba päev :)

Tere kõigile kellel täna vaba päev, no hea küll tere Teile ka, kellel ei ole vaba päev!
Nagu Te juba isegi aru saite, siis minul on täna vaba päev.
Aga veidike veel eelnenud lendudest: esimene oli siis Berliin, neljapäeval lendasin Viini – see oli väga varajane hommik äratuskell oli helisema pandud 2.30 ning 3.45 oli juba buss. Viinis oli meil 3 tundi aega ja see oli alles öudne, kuna niisama istudes vajusid silmad iseenesest kinni. Õnneks suutsin ikka kuidagi ärkvel olla ja seda ka tagasilennu ajal.
Reedel oli aga tõeline maraton lendamise päev – päev algas kell 08.50 ja lõppes 21.40, lennuaega sellest kokku oli 9 tundi ja 20 minutit. Ja see lend viis mind Kairosse ja tagasi. Sinna lend oli õnneks täis, seega oli kogu aeg tegevust. Tagasilend oli veidike tühjem, kuid kuna meil oli väga tore meeskond, siis me lihtsalt otsisime endile tegevust, ehk et käisime reisijaid tülitamas ja pakkusime neidle veel juua ja veel juua ja siis veel juua… ja nii sai ka see päev oma lõpu. Koju jõudes tundsin isegi mina, et ma olen väsinud ;) Laupäeval oli mul reserv ehk siis valve ja hommikul ärgates sain ma vaevu mõelda, et mida küll oma päevaga ette võtta kui helistas keskus ja suunas mind lennule Nizzasse. Olin muidugi väga õnnelik, sest mida paremat saab üks lennuhull veel tahta kui lennata ;) Ja meil oli super meeskond!! Reisijaid oli väga vähe, millest oli kahju kuid meie ise olime väga toredad. Leidsin lennult ka 2 vene prouat kelle poole ma vene keeles pöördusin ja kes selles olid muidugi vaimustuses. Nii et minu laupäev oli suurepärane. See oli siis ka minu esimene täieõigusliku meeskonnaliikmena lend. Ja kuna ma ennast nii hästi olin üleval pidanud siis kirjutas purser minu kohta ülikiitva hinnangu. See on ju ikka tore kui laupäeva õhtul keegi Sulle mett moka peale määrib ;))
Pühapäeval oli mul samuti reserv – seekord ei hakanud miskeid mõtteid enam mõlgutama ja seetõttu mind ka kuhugi ei kutsutud. Istusin kodus – vaatasin Kelgukoeri, Ehh, uhhuduuri, Pealtnägijat, Köögikodanikke – see saade ajab mind hulluks, sest tahaks kõiki neid sööke proovida ja restorane külastada ;) Õnneks saan selleks kohe võimaluse – nimelt tulen korraks kodumaale, lihtsalt niisama. Või siis pigem tulengi selle saate pärast, neid restorane külastama. Nii et kui keegi minuga kohtuda tahab siis uurige olnud saadete restoranidest järgi, millal ma seal viibin :))
Aga telesaated netist vaadates on toredad, kuna vahel pole reklaame – ETV’l pole neid muidu ka aga ikkagi, siis saab edasi ja tagasi kerida kui mõni koht veidike segaseks jäi või mõni koht eriti meeldis. Samas saad kõik saated ühte jutti vaadata. Nii et sellel on omad võlud.


Ma nüüd hakkan oma vaba aega sisustama, ehk siis kiman Uxbridge, inimesi vaatama ja kohvi jooma ;) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar