neljapäev, 27. oktoober 2011

Siniverelised :)


Tänane lend viis mind Belfasti ja tõi siis tagasi Londonisse. Tagasilennul oli üheks reisijaks prints Edward ehk siis Wessexi krahv ehk siis kuninganna Elisabethi noorim poeg. Ega ma tegelikult lennukis olles täpselt aru ei saanud kes neist ilusates ülikondades meestest just see krahv on aga kodus googeldasin teda ja siis viisin uuesti pildi kokku. Koristades tema teetassi, puutusid meie käed kokku – kahjuks pesin juba lennukis käsi, oleks ma siis teadnud, et see tema oli – ma poleks iial enam käsi pesnud.
Nii et siniverelised on mul ka nüüd lähedalt nähtud ;)
Aga tegelikult oli täna üks hoopis tähtsam sündmus, nimelt sai kohalik turvateenistus minu tausta uuritud ja ma sain omale lennujaama loa kehtivusega 5 aastat. See tähendab, et hommikuti tööle minnes ei pea enam ootama turvakontrollis, et ehk keegi saadab mind läbi lennujaama meie meeskonna ruumidesse. Siiani ma üksinda liikuda mööda lennujaama ei tohtinud. Aga homsest alates teen ise uksed lahti ja liigun ringi kuhu tahan J No tegelikult mitte päris nii hullusti aga enam-vähem.
Tänase päeva kohalik tähtsaim uudis on – ei mitte Kreeka majanduskriis vaid hoopis see, et Amy Winehouse suri alkoholitarbimise tagajärjel. Sellest kirjutavad kõik lehed, sellest räägib telekas, sellest räägib raadio, sellest rääkisid ka kolleegid – kes olid veidike murelikud, et ka nemad joovad palju ;) Lohutasin siis, et eks see ole suhteline ja sõltub treenitusest. Eks näis kuhu see teema edasi areneb.
Hakkan nüüd oma lemmiktegevusega tegelema – triikimine!!!

PS. Täna lendasin sama purseriga kellega lendasin laupäeval. Nii, et siin firmas on võimalik samade inimestega kokku puutuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar