esmaspäev, 17. oktoober 2011

Valged hobused ;)


Mu valgete loomade seeria jätkub – täna kohtasin jalutades kahte valget hobust. Need tulid mind uudistama ja siis me suhtlesime veidike. Hobused olid tegelikult aia taga, kuid kuna ükski inimene ei jaluta seal kandis siis oli nende huvi minu vastu suur. Nad olid väga armsad ja väga takjaid täis ;) Mul ei olnud ka ühtegi vahendit kaasas, et neid harjata ja takjatest vabastada, seega minust nad sinna niimoodi maha jäid.

Kuid tagasi minu juurde – elan uues kohas, kohe lennujaama juures, aknast jälgin õhku tõusvaid lennukeid ;) Tuba on mul nüüd suurem, siin saab lausa ringi käia ja mul on oma vannituba. Köök on naabritega ühine, kuid peale ühe kurja blondi tütarlapse ei ole ma kedagi kohanud. Maja ees seisab küll üks Mersu ja sealt väljub ja siseneb keegi meesterahvas aga majas sees ma teda kohanud ei ole. Kuri blond tütarlaps aga pahandas minuga ühel päeval (tegelikult oli vist juba hilisem õhtu), et sellisel kellaajal peab tema magama ja mina ei peaks siis oma pesu pesema kui tema magab. Ma siis vabandasin ja katsun edaspidi tema magamisharjumused omale selgeks teha. 
Tänaseks olen omale ka interneti saanud, selle puudumisest oli tingitud minu vahepealne vaikus. Nüüdsest luban jälle korrapäraselt teateid edastama hakata.
Kursus on tänaseks läbi, lõppes see õnnelikult, ehk et kõik läbisid kursuse ja nüüd hakkame lendama. Minu esimene lend on kolmapäeval, 19.10. ja see viib mind Berliini ja siis kohe tagasi Londonisse. Loodan, et ma saan ikka hakkama kuidagi selle lennuga ;) Graafik on päris tihe ehk et ikka 5 päeva tööl ja 2 vaba. Momendil on see mul küll esialgne graafik kuna ma ei ole saanud veel alalist lennujaama luba ja seega peab mind keegi lennujaamas viibides alati saatma ja seega saab mulle planeerida vaid edasi-tagasi lende, ei mingit ööpeatust kuskil ;)
Kursuse lõpetamisel saime kõik omale tiivad ja siin on ka pilt meie grupist:


Ja veel mõned meeleolukad pildid lõpetamisest:



Täna lähme veel välja väikesele dringile koos kursusekaaslastega, nii et kursuse lõpetamise tähistamine jätkub.

Eile käisin oma uut ümbrust uudistamas. Leidsin siit ühe väga toreda pubi, sellest teen siis oma ametliku kodupubi ;) 
Ja siis leidsin veel roomajate poe, mis on umbes 15 minuti jalutuskäigu kaugusel kodust. Nii et kui teil kellelgil on mõni roomaja puudu siis andke teada, annan tellimuse sisse. Roomajate poodi ma eile veel sisse ei astunud, seega ei tea veel mis neil kaubavalikus on.
Lähistel on ka pererestoran McDonalds – sinna astusin eile ka sisse ja enamus külastajad olid ülikondades keskealised meesterahvad. Olin suhteliselt üllatnud sellisest kliendibaasist antud kohas kuid siis avastasin, et seal samas kõrval on autorent koos juhiga, ehk siis onud olid lihtsalt oma lõunapausi veetmas ;)
Eelmisel nädalavahetusel olid mul külalised – Anneli ja Reet, ja siis me käisime linna peal laiamas ja igast turisti asju tegemas. Seekord käisime isegi ühes päris muuseumis ehk siis National Gallery’s. See oli tore kuid osades kuulsates teostes suutsime siiski pettuda. Ise nähes on asjad ikka veidike teistsugused kui nad on kuskilt mujalt vaadates. Siis käisime ka pealelõuna teed jomas, ühes kuulsas salongis. See üritus valmistas meile paraku väga suure pettumuse, aga see on meil nüüd tehtud ja edaspidi teame sellest kas siis hoiduda või siis pigem seda ise kodus teha. Tee oli muide väga hea kuid suupisted olid veidike mitte nii head, õigemini nende presenteerimine jäi meile arusaamatuks. Siin ka pilt meist teejoomisel:


Käisime loomulikult ka teatris, seekord vaatamas Priscilla, Queen of Desert. Oli väga tore ja meeleolukas nagu enamus siinsed muusikalid. Külastasime ka Portobello turgu ehk siis Notting Hilli turgu. See oli tore jalutuskäik kuigi mulje oli et viibime Itaalias – kuna ümberringi olid vaid Itaalia pensionärid vöi siis Buenos Aireses – kuna ümbrus Notting Hill’is meenutasid meile San Telmo linnaosa.
Muidu oli London suur nagu ikka, G&T on hea ja elu ilus ;)
Aga ma lahkun nüüd linna peale, lähen kontrollin üle kas London on ikks suur ja kas jook ikka maitseb.
Homseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar