kolmapäev, 20. aprill 2016

Britannia

Viimase nädala lennud on olnud suhteliselt tavalised, ei ole ma kedagi pahandanud ega liigselt tülitanud. Laupäeva veetsin jällegi Edinburghis ja seekord oli mul eesmärk külastada kuninglikku jahti Britannia. Mõeldud, tehtud! Hommikut alustasin kohviga hotelli kõrval olevas ostukeskuses, siis tegin kiire visiidi kulmukorrigeerija juurde, kes mulle tegimuued ilusad kulmud, ja siis suundusin bussinpeale, et sellega jahini jõuda. Buss tegi tohutuid tiire, nagu siin riigis kombeks, kuid peale poolteist tundi jõudsin oma sihtkohta. Laev oli väga ilus, isegi masinaruum oli väga läikiv :) Aga natuke siis ajalugu - laev oli siis kuninganna Elisabethi koduks merel pikki aastaid, enne kui jaht maabus Edinburghis. Pensionile saadeti ta 1997, teenistusse asus aga juba aastal 1954. Nii, et suht pika elu on see jaht elanud ja näinud päris palju kuningliku pere köögipoolt. Nüüd on siis laeva enda köögipool ja kuninganna ning ka prints Philipi magamistoad kõigile vaatamiseks. Ära oli kirjeldatud ka kuninganna eelistus padjapüüri osas ja selle erinevus prints Philipi padjapüüri eelistustest. Nii et glamuuri jagus mitmele korrusele ning mitmeks tunniks. Pildid näitavad seda aga paremini, seega postitan need teile uudistamiseks.















Peale laeva uurimist, suundusin kesklinna, seekord arvasin paremaks bussist loobuda ning tegin ligi tunniajalise matka. Väga tore on jalutada kuskil tundmatus linnas ning uudistada kuidas inimesed elavad! Kesklinnast suundusin siiski bussiga tagasi hotelli. Ning kui olin sinna jõudnud ja uuesti aknast välja vaatasin, siis nägin sellist pilve meile lähenemas:


Õnneks päris tormiks siiski ei läinud, lihtsalt miski külmem õhumass saabus selle huvitava pilvega.
Hommik algas varajase äratusega, olin juba pool riides kui ukse alt pandi mulle teade, selle kohta, et meie lend on edasi lükatud nii 4 tundi. Võtsin siis need pooledki riided seljast, meik jäi küll peale ja heitsin tagasi magama. Kui me lõpuks 5 tundi hiljem Edinburghist lahkusime, siis olime kaotanud 2/3 oma reisijatest, kuid need vähesed olid suht rõõmsad meid nähes. Hilinemise põhjus oli, et et meie lennukil oli vaja miski vidin välja vahetada ning see uus vidin oli saadaval vaid Londonis ja seega me ootasime, millal esimene lend sealtpoolt Edinburghi jõudis.
Samal päeval sain ka kokku Carolinega, kellega me oleme moodustanud pühapäeva klubi - paar Caroline sõpra ja mõned nende sõbrad, ning nii see klubi kokku saigi. Klubi eesmärk on siis pühapäeviti kokku saada ja Sunday Roasti (Pühapäeva praadi) koos süüa. Meie klubi muidugi tarbis ka ohtralt alkoholi. Peale pubis keha kinnitamist, suundusid enamus Caroline juurde, et seal veel väike tuisupits teha. Paraku läks pikemalt nagu ikka, ning ühel hetkel istusid kõik seltskonna naised diivanil, Prosecco klaas käes, ning meie seltskonna ainuke mees, triikis minu vormisärki palja ülakehaga :) Nii et selline segane pühapäev. Ma jäin ööseks Caroline juurde ja hommikul,suutsin kuidagi eriti varajaselt tööle jõuda, kuna ei suutnud arvestada busside liikumiskiirust varajastel hommikutundidel, mis on siis kordases kiirem kui päevavalguses :)
Aga oma lennu sain lennatud, ise olin oma triigitud särgis eriti uhke ja rõõmus - selgitan, et muidu ei ole ükski mu vormisärk triikimises osalenud ;)
Peale lendu sain kokku kapten Johniga, et teha väike autosõidutund. Nimelt tuleb ju homme Reet ja meil on rendtud auto, et siis minna Walesi avastama. Aga ma olen veidike selle autosõidu osas paanikas ja arvasin, et peaksin eelnevalt veidike harjutama. Ja no kui väike saiajagaja on hädas, siis nelja triibuga noormehed on alati abivalmid aitamaks :) Sõitmine läks hästi, esimesel ristmikul John küll veidi higistas kuna ma olin kuskil vales kohas ning siis keerasin vasaku ninapoole teisele autole väga lähedale...paaril korral otsisin parema käega ukse juurest käigukangi, kuid kokkuvõttes läks suht hästi ja mu õpataja arvas, et ma saan hakkama küll.
Nii et homme hommikul suundun autorendifirmasse, istun sealt rooli ja suundun Reedale ja Rheale ning Herale Stanstedi lennujaama vastu ja siis suundume Walesi, laupäeva õhtuks tuleme tagasi, siis teen mina kiire kõrvalepõike Milaanosse ja esmaspäeva hilisöösel saabun ma kodumaale, ning viibin seal kuni reede pealelõunani. Seega, ehk kohtume!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar