teisipäev, 13. jaanuar 2015

Lyon

Käisin vahepeal Lyonis, panen siia pildid üles ning jutu lisan lähipäevil. Ja samas tuletan meelde, et täna alustan ka koduteed ning olen kodumaal kuni 27ndani. Kohtumiseni!

Lyonis ärkasin suhteliselt varakult, kimasin kiirelt hotelli lähistel asuvasse kaubanduskeskusesse, tegin seal koos ülejäänud kümne külastajaga paar tiiru poodides ning suundusin siis linna vahele. Ilm oli selge ning jahe, täpselt paras jalutamiseks. Olin lubanud, et ma mäe otsa kiriku juurde ei lähe aga jalad nagu ise viisid mind juba poole mäe peale ja siis arvasin, et ronin juba üles välja ning vaatan vaadet koos tuhandete teiste turistidega. Tee peale jäi mul veel üks vaatamisväärsus, mida ma ei olnud eelnevalt ka näinud, nimelt rooma aegadest pärit teater. See oli vaatamist väärt!

Edasi suundusin siis vaateplatvormile, kus mul olid mälestused eelmisest korrast koos tuhandete turistidega - seekord olin seal mina ja veel 5 huvilist! Nautisin vaadet ja rahu.

Alla linna minek sujus muidugi kiiremini kui üles minek. Kolasin veel veidi mööda vanalinna kitsaid tänavaid ning avastasin, et päris mitmed poed ja ka söögikohad olid omad uksed sulgenud, kuigi sildid olid väljas, et nad on avatud igal päeval. Ei tea kas tegemist oli esmaspäevase jaanuarikuu päevaga vōi oli majanduslangus ka Prantsusmaale jōudnud.

Leidsin miski söögikoha kuhu arvasin heaks maha istuda. Esitasin oma tellimuse, ning seda prantsuse keeles! Istusin siis oma veiniga, vaatasin aknast välja ning mööda jalutasid minu kolleegid! Linnas, mis on sama suur kui Tallinn, kohtad kahte inimest keda hästi ei soovinud kohata :) Aga nad olid alles oma jalutuskäigu alguses, ning seega minuga nad pikalt aega ei veetnud vaid kimasid edasi. Mina aga vaatasin veel inimesi, jõin oma veini ning sõin pizzat - jah ma tean, et Lyon on gurmeepealinn aga mul oli isu pizza järgi!

Lyon oli tore, kõige toredam oli aga ilm ning sillad.

Ning nüüd olen juba kodumaal, siin on nii tore! Aga sellest juba järgmises postituses.















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar