teisipäev, 2. september 2014

IST

Istanbul oli väga ilus, ma millegipärast senini ei arvanud sellest linnast suurt midagi kuid seekordne jalutuskäik seal muutis mu arvamust.
Tegin bussiga linnas kaks tiiru – erinevates suundades, ning sain miski pildi ette, et millele järgmisel korral rohkem tähelepanu pöörata. Siis jalutasin veel bazaaril – ning sooritasin ka ühe ostu – nimelt oli mu telefonilaadija eelmisel õhtul otsad andnud seega soetasin uue. Hinna järgi otsustades olin küll veidike murelik, et kas see on ikka päris laadija või on see vaid mulaazh. Aga julge jänes nagu ma olen, sooritasin ostu ja õhtul hotelli jõudes oli mu üllatus suur kui selgus, et laadija ka töötab J
Buss viis mind ka üle Bosphoruse silla ehk siis Istanbuli Aasia poolele, seega käisin ma sel reisil ka Aasias kiire tiiru ;)
Aga nüüd pildid.
Hommik algas loomulikult türgi hommikusöögiga.


Siin vaade hotelliaknast:



Bosphoruse sild ning üle silla siis Aasia:






Ja kohe suundun Glasgow’sse, siis kiirelt tagasi ja siis võtan suuna kodu poole, kus viibin kuni laupäeva hommikuni. Kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar