neljapäev, 13. märts 2014

Kevad ;)

Meil on siin ülepäeviti kevad, eile oli küll see päev kui oli tali jällegi, täna on jälle kevade päev J
Aga muidu olen vahepeal käinud Helsingis – koduseid asju tegemas ja Noraga tema kooliasju õppimas. Ühtlasi tegime ka fotoseeria kohalikest UFOdest, päikeseloojangu taustal.



Siis avastasin uue hommikuäratuse viisi: võtad kaks potikaant ja lööd neid omavahel kokku – jube tõhus ja Nora ärkaski selle meetodi peale suht ruttu üles ;)
Edasi saabus paar edasi tagasi elndu – nende seas ka Marseille, kus jäin silma tervele reisivale perekonnale – ema, isa ja poeg, vanemad nii 50ndates ja poeg umbes 20nene, kes mind endale Marseille’sse külla kutsusid J Suht naljakas olukord, ei teagi kuidas seda nüüd võtta, esialgu ei ole nende kutset küll veel väga tõsiselt kuulda võtnud.
Eelmisel nädalal käisin ühe tänuliku reisijaga õhtustamas – restoran oli tore ja vestlusteemad maitsva õhtusöögi juurde olid ka huvitavad.
Siis lendasin Amsterdami ja veetsin seal, tegelikult küll Haarlemis, terve päeva. Nimelt asub meie hotell Haarlemis ja seega arvasin selle väikese linnakesega tutvust teha. Oli väga tore koht, päeva teises pooles tuli ka päike välja.










Kohalikult sushikohast leidsin sellised kaunid sushid valikust – seekord ma küll neid ei proovinud ;)
Nii armsad karu-sushid - seega siit idee, teeme ise kodus järgi :)


Hotelli aknast jälgisin aga sellist lennukite mängu:



Järgmine päev ootas mind uus sihtkoht ja selleks oli vana hea tuttav Praha. Oli laupäev, rahvusvaheline naistepäev ja seega linn rahvast täis. Naised olid köik lillesülemitega ning mehed niisama äraseletatud olekuga.




Ja palun mulle seletada, mismoodi see ülemine meeskodanik siin istub:



Tagasi Prahast lendasin purseriga, kelle tütrel oli just avastatud sarlakid ja nagu ikka leiab siga pori ja seega ka mina ;) Igal juhul on mul nüüd olnud kaks vaba päeva, ja need olen veetnud voodis ja kõrget palavikku omades ning kurguvaluga võideldes. Momendil on päris sarlakitest puudu vaid punetav nahalööve. Eilne palavikurekord oli lausa 39.6 mis minu jaoks on lausa ennekuulmatu. Täna on mul juba suht hea olla ja homme plaanin ikka Helsingisse lennata ja teistegagi oma head haigust jagada J Nii, et püsige ikka terved!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar