reede, 21. veebruar 2014

Uudised ;)

Viimaste päevade uudis on siis selline, et meie Helsingi lennud lõppevad. Ehk siis need antakse teistele meeskondadele lennata ja seda juba aprillikuust. Tagamaa on siis selline, et minu praeguse tööandja meeskonnad on jagatud kolme gruppi: Euroopa lennud ehk siis Eurofleet (kuhu kuulun ka mina ja mis katab siis enamus Euroopast pluss Liibanon, Jordaania, Türgi, Liibüa, Maroko, ja muud sellised Euroopas asetsevad riigid), pikamaalennud ehk siis World Wide, ja siis on moodustatud peale streiki uute lepingutega tulnud ehk siis Mixed fleet (nemad lendavad siis segamini nii pikki kui lühilende kuid nende töötingimused on vanadest fleet’idest veidike erinevad). Momendil “vanadesse” fleet’idesse uusi inimesi juurde ei vöeta ja seda siis juba aastast 2009 alates ehk siis peale seda kui vanade fleet’ide esindajad otsustasid streikida. Peale streki moodustatigi siis uus fleet ehk siis Mixed fleet, kes lendavad segamini nii pikki lende kui ka lühilende. Nende töötingimused on veidike teised kui vanadel olijatel ning visuaalselt eristab neid mütsi kandmine vormi riiteuses.
Kuna vanades meeskondades on lahkjujaid ja uusi liikmeid nendesse fleet’idesse ei võeta, siis meie arv muudkui väheneb ja uued tulijad võetakse vaid Mixed fleet’i siis paraku aeg- ajalt antakse rohkem lende Mixed fleet’ile. Lendude ehk siis sihtkoha segamini lendamine ei ole lubatud kui see just ei juhtu ad hoc olukorras (ohh kui tore on vahest kasutada sõnu minu eelmisest elust ;). Ja nüüd paar päeva tagasi tuli teade, et Helsingi lennud antakse Mixed fleet’ile L Ehk siis MINA jään oma Helsingist ilma!!!!

Aga nüüd siiski hoopis lõbusamatest asjadest kui liinide kaotamine. Meil oli vahepeal miski tohutu sajandi torm, õnneks ma lendasin enne suuremate kahjude saabumist Barcelonasse. Õhkutõus oli küll isegi lennuki eesosas suhteliselt huvitav kuid õnnelikult me kohale jõudsime. Barcelonas viibisin terve päeva ja seega arvasin heaks kõik vanad tuttavad koha läbi jalutada. Ilm oli ilus ning jalad olid mul veel Londoni jalutuskäigust soojad. Lisaks olin jalga pannud kingad millised olin mõned aastad tagasi Barcelonast soetanud ja arvasin et nad kindlasti tahavad oma kodulinna näha ;)



Esimene sihtpunkt oli La Sagrada Familia ehk siis Gaudi meistritöö. Kirikut on jõudsalt ehitatud sellest ajast kui ma teda viimati nägin ja mulle tundub et valmimistähtaeg on varem kui kunagi lubatud 150 aasta pärast J


Edasi suundusin järgmise Gaudi meistritööni  Parc Güelli. Pargini oli paras matk aga jalutuskäik sinnani oli väga mõnus. Kui Gaudi seda parki lõi siis oli tema idee, et sellest saab linnarahvale avalik koht kus aega veeta ning seda tasuta. Momendil on paljud ilusamad pargiosad külastatavad vaid piletitega ehk siis raha eest. Saan aru, et osad nendest kohtadest on ehk varisemisohtlikud ning kuidagi peab piirama inimeste arvu, kes seal korraga on kuid siiski ei pea ma õigeks piletitega külastust. Ma isegi ei tea milline oli piletihind sest selles ei olegi küsimus. Asi oli põhimõttes – mul on need kohad nagunii nähtud kuid olin lihtsalt veidike solvunud sellise lahenduse peale. Muu pargi osa oli endiselt tore, ja kuna ilm oli ilus siis oli rahvast igal pool palju.






Peale pargis viibimist arvasin et sõidan kesklinna metrooga aga hakates jalutama metroopeatuse suunas tundsin ennast nii mõnusalt, et otsustasin jalutades La Ramblasele jõuda. See oli üks paras jalutamine, Barcelona päritolu kingadele ei meeldinud see üldse – need otsustasid mu jalgu hakata hammustama ning mina selle peale arvasin paremaks uued jalanõud soetada ;) Uued jalavarjud olemas, sain jällegi rõõmsal sammul suunduda oma lemmikväljakule – Plaça Reial. Seal valisin omale restorani ja asusin inimesi ja elu enda ümber vaatama ja seda loomulikult koos klaasi veiniga ;) Ühel hetkel saabusid väljaku keskele grupp inimesi, riietatud üleni valgesse, panid omad joogamatid maha ja hakkasid erinevaid harjutusi tegema. Mõne aja möödudes nad lõpetasid ning suundusid jällegi oma muid tegemisi tegema. Varsti oli aga minul aeg edasi liikuda, suundusin seekord Mercat de Sant Josep’ile mis on kohe La Ramblase kõrval. See on küll selline turistikas aga minu granaatõunad on seal olemas ;) Puuviljadega varustatud, suundusin siis hotelli poole – seekord arvasin paremaks siiski ühistranspordi abi kasutada. Peale pikka jalutuskäiku ning veini, tuli uni hea ;)
Siin veel pilt hotellis olevast lilleseadest:


Järgmisel päeval kohtusin uuesti Reeda ja Co’ga – seda siis juba Londonis. Seekord jalutasime suht sihitult mööda linna, vahepeal mõnda huvitavat paika külastades. Ja loomulikult külastasime erinevaid asutusi kus pakuti värskendavaid jooke. Kuna minul oli hommikul suhteliselt varajane äratus siis väga pikalt ma aega veeta ei saanud ja peagi tuli mul asuda koduteele.
Edasi olid mul vaid väga varajased ja edasi-tagasi lennud – ühel hommikul oli lend Amsterdami ja tagasiteel kohtasin ka kahte kaasmaalast. Nemad jalutasid lennukisse ja arutasid omavahel, et see on päris suur lennuk sellise lühikese lennu jaoks, et siia mahub päris mitu inimest. Mille peale mina muidugi vastasin neile puhtas eesti keeles, et siia mahub täpselt 253 reisijat. Nemad muidugi hakkasid naerma ning ütlesid, et kuskil ei saa ka salaja eesti keeles rääkida ;) Igal juhul olid nad väga toredad inimesed, kes suundusid Londonisse miskeid tööasju ajama. Muidugi kinkisid nad mulle oma ära loetud Postimehe, mille üle minul oli muidugi ülevoolavalt hea  meel.
Peale Amsterdami lendu oli mul Töölkäimise Koosolek (Attendance Team Meeting)– kuna oma olen olnud kahel korral kolme kuu jooksul haige, siis pidin oma tegevusest aru andma. Aru andmine läks edukalt ning üks neist haigusjuhtudest kustutati minu toimikust. Aga parem oleks kui ma nüüd järgmise 2 kuu jooksul haige ei ole, siis olen jällegi nagu valge leht selle osakonna jaoks ;) Katsun siis edaspidi ennast mitte haigeks kuulutada…
Ja siis saabus mu eilne vaba päev, mille arvasin paremaks kasutada koristamisele ning pesu pesemisele, kuna vihma (ülla-ülla) sadas ja ma olen otsustanud, et kui vihma sajab siis ma keeldun välja minemast! Seega sai jällegi terve maja suure puhastuskuuri, kaasa arvatud alumise korruse köök (mida ma väga harva kasutan kuid mida naabrid hoogsalt mustaks määrivad) ning ka koridor ;) Peale koristustuuri oli endal ka nii hea alla korrusele minna ja vaadata kui ilus ja puhas seal on. Isegi täna hommikul oli veel kõik ilus ja puhas J
Ja nüüd hakkan ennast ilusaks tegema, sest varsti ootab mind Helsingi lend J

Kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar