kolmapäev, 7. august 2013

Tähtpäevad


Ma nüüd siis vanem ja targem aga uut vanusenumbrit ei oma. Ja laupäeval alustan uuesti prantsuse keele kursust, et siis järgmisel aastal ikkagi 40 aastaseks saada :)
Aga, käisin siis esmaspäeval kodumaises Tallinnas. Hommikul ajasin omad asjad kiirelt korda ning siis saime kokku ema Estri ja lastega – Mia Carla ja Cara Mi’ga. Kuna vahepeal oli kinno jõudnud Kollide film ja taevas olid pilved, siis arvasime, et veedame aega veidike kinos ja vaatame kollide filmi. Film oli tore aga esimene osa oli toredam. Cara Mi muidugi teatas peale esimest 3 minutit, et millal see ära lõppeb ;)
Saime aru, et Cara Miga pole mõtet kinos käia. Peale kino suundusime kohvik Komeeti ja tähistasime saabuvat sünnipäeva, müüdud autot ja shampanja sünnipäeva.



Ja varsti oligi aeg kimada uuesti laeva peale, et oma Helsingi hotelli tagasi jõuda ning hommikul uuesti tööle asuda. Laevale tulid mulle aga vastu Anneli ja Nora, ning selle asemel, et hotelli magama minna, suundusime me hoopis mere äärsele piknikule.



Anneli kinkis mulle kelladega voodipesu, et ma ikka ka magades suudaksin erinevates ajavööndites orienteeruda ning Nora kinkis mulle Väikese Müü kujuga kohvrisildi, et mu kohver edaspidi enam kaotsi ei läheks ja eristuks teistest silmnähtavalt ;)



Peale vabas õhus söömist-joomist, suundusime juba kolmekesi hotelli, et seal väike Eesti Mängu lahing maha pidada. Keegi vist võitis ka, aga me ei mäleta enam kes. Juhin tähelepanu meie kaunile kaetud lauale ;)


Hommikune lend läks suurepäraselt, pardal ei olnud ühtegi eestlast L
Ja täna sain sellise lillebuketi ning kingituse:


Autoriks on muidugi Ray – kellega käisime ka õhtust söömas ning ma jõin isegi oma terviseks klaasi veini. Ja nüüd juba aeg magama minna, sest homme on äratus kella 4 ajal hommikul ja sihtkoht on Stockholm – reedel aga vaba päev ning laupäeval algab prantsuse keele kursus!
Musi, kalli kõigile ja tänud kõikide õnnesoovide eest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar