teisipäev, 12. märts 2013

Vabad päevad


Hommik,
Täna mul vaba päev – jällegi pesen pesu – valged vormisärgid ei ole just mu lemmikud ;) Vahepeal olen aga lennanud hoogsalt – kõigepealt käisin Helsingis – see on vast juba igavaks muutumas kuid mulle see meeldib. Seekord kohtasin Helsingi lennujaamas passikontrolli järjekorras endist kolleegi eelmisest lennufirmast, kes on nüüdseks ka ühes teises lennufirmas lendamas. See kiire kohtumine oli väga tore – eriti kuna mu praegused töökaaslased arvasid, et ma vist tunnen kõiki inimesi Soome Vabariigis ;)
Lennujaamas oli mul vastas Anneli ja sõit kodu-Porvoo poole võis jällegi alata.
Hommikuks oli mulle ülesandeks jäetud lumekoristus – see oli üks tore töö mida just igapäevaselt teha ei saa. Igal juhul tegin seda tööd suure õhinaga.



Siis ajasime veel miskeid asju ning sattusime ka kohalikku kommipoodi – Ruth soetas mõned lagritsakommid töökaaslastele ja ka maitses neid.


Õhtupimeduses läksime aga uisutama. Seekord meelitasime kaasa ka Nora sõbranna – kes käib uisutrennis. Ja kuna Ruth tahtis selgeks saada piruetti siis oli meil professionaali sekkumist vaja. Sõbranna oli väga tubli kuid Ruthil läheb veel veidi aega harjutamiseks.




Tagasi Londonisse jõudes ootas mind ees üllatus Irje’lt, kes oli mulle saatnud posti teel Kroonika viimase numbri – seega sukeldusin kohe kodumaisesse klatshi, seekordses numbris olid vastuvõtu järelkajad, seega oli õnneks pilte rohkem kui juttu.
Siis olen nädal aega vaid lennanud, on olnud väga toredaid reisijaid ja mõni eriti torisev reisija, kuna meil ei olnud talle pakkuda midagi juustuvaba sööki. Ta küll arvas, et äriklassis kindlasti midagi on mis tema maitsele sobiks kuid purser, kelle ma olin juba appi kutsunud, arvas seepeale, et ehk peaks siis ka äriklassi pileti soetama kui sealne menüü härrale sobivam on. Oli väga huvitav kogemus järjekordselt inimesest kellel ei ole miskit lastetuba ega kombeid, sest need ju maksavad hirmsat hinda ja odavam on end ju saiajagaja (antud juhul küll juustujagaja) peal välja elada ;) Kui härral sellest parem hakkas, siis on mul selle üle vaid hea meel!
Eile käisin Inesaga öhtust söömas – sattusime esmaspäevale, kus on tavaliselt 50 % allahindlus enamustes söögikohtades ja seega tellisime veidi liiga palju süüa. Seega täna ma jätan vist söömise vahele J kuid see-eest on plaanis kinokülastus ;)
Ja homme ootab mind Tel Aviv ning ilmateate järgi +32 kraadi!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar