kolmapäev, 9. jaanuar 2013

Uus aasta


Head jätkuvat uut aastat!
Vahepeal on siis olnud erinevad tähtpäevad nagu jõulud ja aastavahetus ja Ruthi nimepäev ;)
Jõulud möödusid mul töiselt – Stockholmis ja Amsterdamis või siis õigemini Uppsalas ja Haarlemis, sest nendes väikelinnades on meie hotellid sealsetes sihtpaikades. Uppsalas oli tervele meeskonnale hotelli poolt ka väike pidulaud kaetud – heeringas ja lõhe – täitsa kodune tunne tuli ;)
Siis sain vahepeal niipalju targemaks, et jõulupäeval ehk siis 25.12. ei liigu siinriigis ükski ühistransport, ehk siis ei mingeid busse ega metrooronge, ja kui taksot vaja siis see tuleb ka eelmistel päevadel ette broneerida. Õnneks mind see väga ei seganud kuna elan lennujaamale nii lähedal ja minu kaks jalga on endiselt head jalutajad, siis jala ma tööle läksingi.
Enne uue aasta saabumist jõudsin veel teha kiire lennu Bukaresti – see on meil samuti ööpeatusega – hotelli saabumise ajaks oli aga pimedaks läinud ja linna vahele ma ei viitsinud (loe: ei julgenud) üksinda kolama minna. Seega tegin paar pilti hotelli aknast – siin pilt hr. Ceaușescu väikesest majakesest ning vaade linnale J



Uus aasta saabus mul aga koduselt. Kuna uue aasta esimesel päeval oli äratus juba 5 ajal hommikul, siis ei hakanud ma seekord linna peale uitama minema – lisaks kõigele sadas veel laia vihma. Seega otsustasime mõlemad Ray’ga magamise kasuks ja nii see uus aasta tuligi teki all omas voodis. Uue aasta esimesel päeval lendasin Milaanosse ja loomulikult saabus ka vihmasadu koos meiega ;) Vaatamata vihmale, kimasin ikkagi linna peale. Inimesi oli suhteliselt vähe, enamus neist venelased – nii et nad ei veeda oma aastavahetust mitte ainult Eestis vaid ka muudes maailma metropolides.
Milaanos ei olnud ma varem käinud, seega tuiasin kohe mõnuga ikka ühes suunas ja siis teises suunas ja siis tegin paar ringi ja lõpuks oli mul nii külm, et suundusin tagasi hotelli poole. Aga siin siiski ka pildid, suurim vaatamisväärsus Il Duomo (Toomkirik) – nii seest kui väljast:




Vittorio Emanuele II galerii sissepääs Duomo väljakul ja ka galerii sisevaade:




Ja siis valik erinevaid tänavavaateid:





Kellegi koduhoov:


Ning vaade Toomkiriku väljakule:


Järgmisel päeval viis lennuk mind aga vanasse tuttavasse kohta, Barcelona linna nimeks. Nii tore oli jalutada vanades tuttavates kohtades ning vaadata kas midagi on ka muutunud. Lisaks kõigele oli Barcelonas ilus päikesepaisteline ilm ning sooja ka +16 kraadi, seega võis ise kindad hetkeks unustada ;)
Barcelona Katedraali vaated:




Columbuse kuju:


Vaade La Ramblasele:




Ja minu lemmikväljak, Placa Reial:



Ning vihmavarjudega maja La Ramblase nurgal:


Ning leidsin ka ühe uue maja La Ramblase ääres, ma tõesti ei mäleta et selline suur raamatupood seal oleks olnud:


Jalutasin ka läbi St. Josep’i turult – esimest korda sattusin niimoodi La Ramblasele, et see turg oma täies ilus ja uhkuses avatud oli. Loomulikult soetasin ka paar granaatõuna ;)

Barcelonast tagasi saabudes oli mulle külla saabunud endine kolleeg, kapten Veiko J Kimasime siis kohe suure linna peale laiama ja kuninganna ema lemmikjooki G&T’d tarbima. Loomulikult jätkus juttu jookide nautimise juurde ja kauemakski. Eriti tore oli tagasisõit metrooga kodu suunas, kuna meil mõlemil oli hirmus pissihäda ja kannatamist jätkus sellele teekonnal meil kauaks J
Järgmisel hommikul saime mõlemad aru, et üks korralik inglise hommikusöök kulub meie tervise parandamise jaoks menüüsse ja nii me minu kodupubisse oma suuna vötsime. Ja peale seda saatsin Veiko lennujaama ja kontrollisin et ta ikka suundub läbi turvakontrolli lennuki poole.
Siis aga suundusin koju asju pakkima sest ees ootas lend Helsinkisse ning lausa terve päeva veetmine seal. Ma muidugi andsin teada Annelile, et olen tulemas ja seega ma Helsinki hotelli seekord ei näinud vaid ööbisin omale tuttavas Porvoo ööbimispaigas. Kohalikud elanikud ajasid omi asju esmaspäeva hommikul ja seega jalutasin mina koertega ja siis valmistasin pererahvale õhtusöögi – keedetud kartulid (see oli ju kohustuslik minu menüü) ja kana juustuga ahjus. Anneli küll telefonis olles kuulnud mu menüü pakkumist arvas, et kas ma ikka tean mida ma tegema hakkan aga õhtul taldrikut tühjendades arvas, et ma võiksin teinegi kord neil oma päeva veeta.
Siin ka pilt rõõmsast vastuvötust:


Ning Anneli kurja pilguga magamise pilt:


Ja siin ka fototõestus sellest, et ma ikka Anneli juurest tööle suundusin:


Õhtul mängisime ka väikse Eesti mängu – seekord oli tegu ühe uue mänguga, Eestimaa mäng pealkirjaks. Väga tore ajaveetmine jällegi, tulemus oli viik ja kuna magamamineku aeg oli käes ning ega ei olnud enam võitja selgitamiseks siis arvasime, et võitjad on kõik osalejad – Nora, Anneli ja Ruth.
See lühike Anneli juures olemine oli nagu miski mini-puhkus, loodetavasti tuleb neid Helsinki ööpeatusi edaspidi veelgi ;)
Nüüd olen tagasi kodus ja jällegi hääletu – täna ei tule minu suust kohe ühtegi piiksu – õnneks on mul vabad päevad. Lootust on et saan lendamise ajaks oma hääle jälle tagasi ;) Lisaks kukkusin eile veel omas kodus trepist alla ja nüüd veidike selg on kange – ühesõnaga on see aasta alanud suhteliselt lombakalt. Lootus on muidugi, et ehk pöördub kõik paremuse suunas ;)
Varsti on aga käes minu pärispuhkus ja ma tulen kodumaale suusatama ja uisutama – palun siis lund hoida. Saabun kodumaale 15 jaanuari hilisõhtul ja lahkun jällegi 26 jaanuari varahommikul ;) Kes mind näha tahab, andku aga teada!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar