kolmapäev, 16. jaanuar 2013

Kodu ja kartulisalat ja validaator ja Balti jaama turg ;)


Täna on Reeda sünnipäeav – palju õnne!!!
Ma olen kodumaal ja siin on nii tore olla!!!! Esiteks on bussides ja muudes ühistranspordi vahendites validaatorid ja ininestel rohelised kaardid ja see on nii tore kogemus. Ühesõnaga ma olen käinud vaktsineerimas – see tähendab, et kimasin teise linna otsa reisimeditsiini keskusesse ja sinna sõitsin ma bussi ja trolliga. Ja tagasi kodu poole suundudes sattusime emaga Balti jaama trolli peale ja arvasime, et teeme siis ka tuuri Balti jaama turul – see oli väga tore kogemus! Kes seal veel käinud ei ole, soovitan minna ja uurida seda kohta oma silmaga. Soetasime omale brõnza ja suluguni juustud ja suundusime kodu poole hatshapurit valmistama J Kes nüüd eelnevast lausest aru ei saanud siis siin on pildiseeria selgitamaks:








Ja muud huvitavat ei olegi veel kodumaal juhtunud, homme jälle uus päev ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar