laupäev, 15. detsember 2012

Ita sünnipäev


Täna on Ital suur juubel – palju, palju õnne!!!
Loomulikult on mul selle suure juubeli puhul vaba päev ;)
Tegelikult on mul olnud juba päris mitu vaba päeva järjest kuid enne seda jõudsin ka üsna mitu päeva tööd teha. Viibisin ka terve päeva Lissabonis ja terve öö sinna otsa. Päeva veetsime oma “naiskonnaga” linna peal liueldes ehk siis jalutasime ringi ning nautisime päikesepaistet – kuna koduses Londonis on viimasel ajal vaid vihma sadanud siis oli vahelduseks päris tore viibida kohas kus nägi päikest ja sai mööda linna jalutada. Loomulikult tegime väikseid peatusi erinevates veinibaarides ja ka väikese lõunapeatuse – ja mina sain oma keedetud kartulid – need olid täitsa eesti keedetud kartulid – kas elu saab veel ilusam olla?


Mõned pildid ka linnavaadetest:






Siin ka pilt mu kolleegi poolt soetatud kaunist lillest:


Lissabon oli väga tore koht, olin eelnevalt käinud Portugalis ja see riik ja väiksemad linnad olid mulle jätnud väga hea mulje aga ka Lissabon oli väga tore. Loodetavasti viib mu lennutee sinna veel tagasi J

Lennujaama valve viis mind ühel õhtul ka Baselisse, kuid see oli nii lühike peatus, et seekord tutvusin vaid hotelliga.
Ning siis saabusid mu mitu vaba päeva – esimese päeva veetsin kodus – kuna õues vihma sadas siis oli lausa lust kodus pesu pesta ja juurikaid grillida ning kõiki kodumaised seepe internetist vaadata J
Teisel päeval käisime Rayga ostlemas – mul oli paari kinki vaja kahele detsembrikuu sünnipäevalapsele – Mia’le ja Cara Mi’le. Ray oli suurepäraseks abiks, päeva lõppedes oli tal juba väga hea silm Peppa the Pig ning hobuste piltidega asjadele ;)
Sain õnneks kõik vajaliku ning postitasin pakid ka tüdrukutele – loodetavasti saavad nad need millaski selle aasta sees veel kätte ka.
Koduteel arvasin paremaks viimased 500 meetrit jalutada ja ennäe üllatust, London ju väike linn, kohtasin teel oma vana tuttavat hr. Politseinikku – oli teine ülevoolavalt rõõmus ja vaatamata -0 kraadile õues oli tema lühikeste varrukatega vormipluusis. Tütarlaps põhjamaalt ehk siis mina, küll arvas, et ehk oleks aeg juba talve saabudes riidesse panna kuid härra arvas, et kui autos on soe siis pole veel vaja riidesse panna J Mis mul siis muud üle jäi kui nõustuda võimuesindajatega. Hr. Politseinik oli nii lahke, et vähendas mu jalavaeva (just tahtsin ju jalutada…) ja viis mu uhke politseiautoga kodumaja ette.
Eile käisin aga Rayga “Victoria ja Albert” muuseumis – järjekordselt suur muuseum paljude asjadega mille külastust peaks väga hoolikalt ette planeerima. Meie ei suutnud seal üle 1.5 tunni vastu pidada ning arvasime paremaks ülejäänud kollektsiooniga järgmisel korral tutvuda. Kuid meid ootas veel üks kultuurisündmus, nimelt Royal Albert Hall’is Händeli Messiase ettekanne. See oli üks tore ning väga rahvarohke kontsert. Royal Albert Hall on muidugi nii ilus – seda nii seest kui väljast, et vahet ei ole mida seal ette kantakse, ikka on tore istuda seal saalis ja vaadata ringi ning mõelda omi mõtteid.
Täna, oma viimasel vabal päeval kohtusin oma kolleegi Elenaga, kes on sakslanna ja kellega me enam vähem ühel ajal alustasime eelmises lennufirmas tööd. Tema sissesulamine “maailma lemmiklennufirmasse” ei ole aga läinud just libedalt ja momendil ei ole ta selle uue lennuettevõttega rahul L Aga sellistel puhkudel aitab ikka kolleegi kõrv ja õlg, mis kuulab kõik mured ning annab nõu – ja seda me siis täna tegime.
Homme aga ootab mind Barcelona ;)


PS. Uudis kodumaalt räägib, et mu ema on juba lahkunud oma leitud töökohast kuna see oli talle liiga raske – pidi pikalt püsti seisma ja see ei sobinud tema jalgadele. Seega mu ema on jälle täiskoormusega pensionär. Aga pilt jääb ikka mu blogisse maailmale vaadata ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar