kolmapäev, 12. veebruar 2020

November

Esmaspäeval sahmisin kodus terve päeva erinevate asjadega. Teisipäeval käisin joogas ja siis pilateses, ning üritasin mitte köhida. 
Siis käisin oma arvutil paranduses järel, see hakkas isegi korraks tööle, kuid kustus siis jällegi, ning edasisest parandusest olen ma loobunud. Tõstsin omad tähtsad dokumendid kodusesse Mia lauaarvutisse ja tõstsin oma läpaka esialgu kappi, paremaid aegu ootama. 
Käisin kohtumas Kristiga, külastasime Paju villat, kuhu olen ammu minna tahtnud. Koht oli ilus, söök ja teenindus väga head, ja Kristiga jätkus juttu pikemaks.
Samal päeval oli ka Reeda seljaoperatsioon, mille järjekorras ta oli juba jaanuarikuust saadik, millal talle öeldi, et ooteaeg on kuni kaks aastat. Ja nagu ikka juhtub imesid, ja oktoobri lõpul helistati Reedale ja pakuti operatsiooni ajaks novemberi algust....nüüd siis sattus kahtkuse alla meie pikk reis, mille olime plaaninud novembri teise poolde ja sihtkohaga Borneo. Kuid esmalt saatsime Reeda opile, et ta saab uurida, mis arstionu arvab, meie reisiplaanidest. Nüüd siis ootasime uudiseid, et kuidas opp läks. Õhtuks saatiski Reet endast üsna paistes kuid naeratava pildi, ning oli väga optimistlikus vormis, kuid reisiplaane tal arstionu küll ei soovitanud teha. Seega oli nüüd Annelil ja minul väike mõtlemiskoht, et mis ja kuidas meie edasi tegutseme.
Järgmisel päeval oli aga see päev käes, mil saabus minu perearsti külastuse aeg, seoses minu köhaga. Kimasin siis keskusesse, seekord nägin ka arsti, kes minu jutu kõik ära kuulas, siis kuulas mind ja saatis röntgenisse ja vereproovi. 
Siis käisin Reedale suppi tegemas, ja teda duši alla aitamas, kuna ta üksinda nii suuri samme veel ei julgenud teha, kuid ta oli väga roosa ja rõõmus, ning tundus paranevat nii operatsioonist kui ka oma puusavalust.
Ning siis avasin reisibüroo, et teha ümber meie reisiplaan - Anneli ja minuga liitus Kris, kes tahtis koheselt kui ta reisiseltskonda kinnitati, meiega tulla. Kuid kuna temal oli ükskõik kuhu reisida, ning Reet oli pigem huvitatud Borneost, siis arvasime oaremaks Borneo jätta ootele paremaid aegau, ning selle aastase reisi sihtkohaks valisin kiirelt hoopis Bali saare. Kimasin raamatupoodi, soetasin uue raamatu ja asusin uut sihtkohta planeerima :)


Järgmisel päeval oli tõehetk perearsti poolt, ja sain teada, et kõik mu proovid kaasa arvatud röntgen on puhtad ja mu köhale ei ole miskit seletust. Siiski kirjutas arstitädi mulle laste astma rohu, tabletid, mida pean võtma kuu aega ning loodetavasti selle ajaga mu köha vaibub. Kaotada ei olnud mul ju midagi, nii et asusin siis tablasid mugima. 
Käisime ka restoraninädala raames isadepäeva tähistamas Tuljaku restoranis, kogu meie naisteperega. Restorani ja menüü valik oli lihtne, kuna meie lapsed on üsna valitud söögimaitsetega, siis oli menüü valik kerge - Tuljak pakkus Kiievi kotletti, siis oli valik lihtne. Lisaks saab Tuljakusse ju bussiga ja tagasi koju ka :) Toidud olid head, teenindus suurepärane ning õhtu oli tore.





Jõudsin veel Reedaga jalutamas käia, tegime tema koduümbruses tiiru, et ta saaks harjuda uuesti käimisega - see tuli tal väga hästi välja ja Reeda kodu ümbruses olid ka kõik vabad platsid maju täis ehitatud, osad ilusamad, teised mitte nii ilusad. Aga jalutuskäik oli tore! 
Siis oligi aeg kohver uuesti kokku panna ja suunduda Londonisse, et paar lendu teha. Need olid mul ootamatult “kodumaised” ehk siis Glasgow ja Edinburgh. Edinburghis jalutasin niisama ringi kuhu jalad viisid, ning suuremast linnakärast eemal olles avastasin tohutult suure kuu. Pildile ma teda kahjuks püüda ei saanud aga vaade oli ilus!
Glasgows jalutasin samuti veidike linna vahel aga ilm oli nii jahe, et pikalt mul seda jalutuskäiku ei õnnestunud teha. 

Ning nädala lõpp viis mind ootamatule Amsterdami ööpeatusele, kus mind ootas väga tore meeskond, kellega kimasime kohe õhtust sööma ja jutustama.


Nädala lõpetasin väga naerurohke Barcelonaga, kuidagi sattus nii, et meeskond oli ülitore, ning iga jutt kiskus naljaks :) Õnneks ei tulmud pill pika ilu peale ning me maandusime ohutult Londonis, kus mina alustasin koduteed, et seal teine kohver pakkida ning alustada reisi Balile.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar