laupäev, 16. mai 2015

Jälle hääletu

Minu aprilli lõpu graafik nägi ette veel paari pikemat reisi, kuid paraku kaotasin ma oma hääle juba esimesel neist. Ehk siis jõudsin küll kähiseva häälega Hannoveri, kuid hommikul seal ärgates ning hakates oma vaba aega seal veetma olin ma oma hääle kaotanud. See tähendas aga seda, et tagasilennul istusin reisijatoolis kuna paraku minu töö ei ole teostatav hääletuna. Reisijana aga sain jälgida mida huvitavat leiab lennuki akna taga, seda siis nii maal kui õhus. Neid pilte  jagan nüüd ka teiega:



Minu hääletus kestis terve nädala ning ma istusin vaikselt kodus ja ootasin oma hääle tagasitulekut. Käisin küll prantsuse keele tunnis, vestluskursuse tunnis. Seal oli hea hääletu olla, kuna isegi õpetaja ei saanud aru kas laused minu huulilt olid korrektsed või mitte nii väga ;)
Seoses haige olemisega, tehti mu graafikusse hunnik muudatusi, ning rohkem vaba aega. Kui minule anda vaba aega, siis see hästi ei lõppe. Ja nii ka seekord. Nimelt vaatasin ma nii umbes nädalaga teleseriaali Breaking Bad kõik 5 hooaega. See oli raske nädal, sest aega ei olnud isegi Skype teel sõpradega suhelda ja vahepealsed lennud tundusid lausa kohustustena. Gibraltari lennul oli üks tore reisija, kellega suheldes ma avaldasin oma saladuse, et tegelen selle seriaali vaatamisega. Ta vaatas mind mõistvalt ning ütles, et ma tean mida te läbi elate ja ma tunnen teile kaasa. Kuid samas ta lohutas, et peagi saab see oma loomuliku lõpu ning normaalne elu tuleb tagasi. Ja nagu reisijatel ikka, oli ka tema õigus, mu film sai vaadatud ning mu olengi tagasi Teie seas ;)

Siin aga siis veel meeutus sellest kuulsast kaljust:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar