kolmapäev, 15. jaanuar 2014

Staar

Paar päeva tagasi oli minu reisijate hulgas staar sellelt pildilt:


Ta oli nii tore ja armas ja käitus väga viisakalt ja ulatades talle klaasi vett meie sõrmed kohtusid, nii et ma võin nüüd oma kätt mitte pesta, kuna see on katsunud staari ;)
Siin on ka kaunid vaated kontoriaknast:





Lennujaama valvest sain omale toreda 3 päevase reisi, esimene öö Newcastle’s, järgmine Roomas. Kahjuks oli Rooma peatus nii lühike, et peale oma hotellitoa ja voodiga tutvumist millekski muuks aega ei jäänud.
Ja nüüd on mul olnud ka paar vaba päeva, mille olen järjekordselt kudumisega sisustanud. Tulemuseks on Miale sall ja müts:



Järgmisel nädalal on mul puhkus ja seega 20-30 jaanuar viibin kodumaal ja teen koduseid asju ;) Loodan, et hoiate mulle lund ja külma ning kohupiima ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar