esmaspäev, 9. september 2013

Lapsehoidmine Skype’s


Juhhuu, sain lõpuks Barcelonasse! Ja loomulikult sadas niimoodi vihma, et ma isegi ei hakanud oma tohutut kultuuriprogrammi ette võtma. Tegin kiire jalutuskäigu hotelli ümbruskonnas ja peale korraliku (vihma) dushi, arvasin paremaks minna tagasi hotelli ja ülejäänud õhtu kuivatasin riideid ja kingi fööniga. Järgmisel päeval – mul oli nimelt kaks Barcelona ööpeatust järjest aga olin suhteliselt surnud – olin suutnud jällegi saavutada kerge üledoosi oma valuvaigistitest ja seega arvasin paremaks toas konutada ja mitte oma kultuuriprogrammi järgida. Kuid, selle nädala lõpul on mul jällegi kaks Barcelonat järjest – seega siis on mul suured plaanid J
Täna oli aga mul eriti huvitav õhtu – nimelt palus mu õde mul tema lapsi hoida – Kris elab endiselt Eestis ja mina olen endiselt Londonis kuid nagu me kõik teame, siis on meil ju olemas suurepärane leiutis, oma kodumaine ka veel, Skype. Ja niimoodi ma paar tundi lapsi valvasin läbi Skype kaamera. Lapsed sõid õhtust, siis vaatasime multakaid, siis sõid nad jäätist, siis tegin mina omale söögi soojaks – lapsed tulid minuga kaamera vahendusel alumisele korrusele kööki kaasa – nad ei olnudki seda osa majast enne näinud, siis tegime näomaski, mis Cara Mi'le hirmsasti meeldib, sest see on ilusat sinist värvi mudamask, siis käisid lapsed õues kuni mina küüsi lakkisin ja siis nad sõid veel jäätist ja siis tegid emmele üllatuse õue ja siis läks Mia juba emmele vastu postkastide suunas. Ja varsti tuligi Kris koju ;) Nii lihtne see lapsehoidmine Skype vahendusel ongi – ma võiksin lausa teenust osutama hakata J Aga nüüd magama, sest homne äratus on jällegi varajane.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar