reede, 17. mai 2013

Tagasi tööl

Ma juba pea kuu aega tagasi hallis argipäevas aga kuna see Hiina reisikiri võttis nii kaua aega siis muud juttu ei saanudki kuidagi siia kirjutatud.
Olen vahepeal paar korda Tel Avivis käinud, seal rannas väheke päikeselt põletada saanud – kusjuures isegi meri oli nii soe, et ujusin meres, mitte niisama ei kastnud end merre ja siis ei jooksud külma eest kohe välja vaid tõesti ujusin.
Siis lendasin Gibraltarit ja seekord lausa õnnestus seal maanduda – kes on huvitatud siis soovitan otsida netist üles selle lennujaama oma eriskummalise maandumisrajaga, ehk et rada läheb üle autotee. Nii et kui lennuk tuleb siis pannakse liiklus kinni ja lubatakse lennuk läbi – kole oleks kui see vastupidi oleks. Lisaks on kirsiks tordil raja lõpul suur mägi ning uhked küljetuuled – seega on see selline huvitav koht kuhu alati just kohale ei jõuta, vahel on olud maandumiseks nii viletsad, et lendurid peavad paremaks maanduda hoopis Malagas ning siis toimetatakse reisijad bussidega edasi. Seekord õnnestus meil siis maanduda õnnelikult.
Siis lendasin Helsingit ehk siis käisin Porvoos, Anneli juures. Seekord olid meil aiatalgud, riisusime ja koristasime, lõikasime oksi ja istutasime magnoolia põõsa. Minule hakkasid need hirmsasti meeldima ja kuna ma ise aeda ei oma ja minu elustiili juures ei ole ehk ka parim omale hooldatavaid võtta, siis arvasin paremaks oma tuttavatele, kes omavad aeda soetada see taim. Loodetavasti peab see ka talve vastu ning ehk isegi ajab juured alla ning hakkab õitsema. Ilm oli suurepärane – tagasi Londonisse jõudes sain aru, et Londonis oli umbes 10 kraadi külmem kui kaunil põhjamaal.
Siis jõudsin veel kiirelt ära käia kodumaal – seekord siiski eriti kiirelt teisipäeva õhtul saabusin ja momendil (reede) lendan tagasi Londoni poole, et siis astuda juba tööpositsioonile ning uuesti lennata Helsingisse.
Kodumaal külastasin arsti, juuksurit, passilauda, ning eile ka Juminda poolsaart kuhu Siim viis kogu perekonna naised matkale. Suurimad matkajad olid muidugi Cara Mi ja Bianca ning Mia Carla ja Ita – siis lonkisid teised naiskad ka järgi. Pidasime metsa vahel ka väikse pikniku ning nautisime kaunist Eestimaa loodust koos suurepärase ilma ning ilusa päikesevalgusega.

Ning täna õhtul ootab mind jällegi lend Helsingisse ja seega külaskäik Anneli juurde :)