reede, 6. juuli 2012

Puhkus


Jaanituli kodumaal oli vihmane J Vaatamata sellele suutis Anneli tule teha – üle lõkke me siiski ei hüpanud, kuid lõbus oli ikka.
Kodumaal sain ka omad katkised asjad kõik parandusse antud – kellal oli tulnud vahepeal üks nupp ära ning fotokas ei tahtnud enam pilti teha. Tore on teada, et kodumaal on veel remondimehi kes kätega tööd teha oskavad.
Siis veetsin veel kiirelt paar päeva Beirutis – seekord oli seal väga pilvine ilm kuid see ei seganud meid terve meeskonnaga olemast laisk ning pikutama basseini ääres J
Enne Liibanoni sisenemist oli mul väike vestlus piirivalvuriga. Vestlus kulges nii:
“Kas Su abikaasa on britt?”
“Ei, ma ei ole abielus.”
“Kas mehed Sinu riigis on pimedad?”
“Kuidas palun?... Ah jaa, kõik nad on pimedad, viimane kui üks”
Ja siis märkas ta mu Eesti passi ja pidas vajalikuks öelda, et köik eelmise aasta intsidendiga seotud inimesed on vahi all ja et ma vöin ennast turvaliselt tunda.

Siin ka pilt minust kontoris tagasilennul:


Veel olen külastanud sellist paika nagu Richmond – väga ilus linnaosa vöi pigem siis äärelinn. Ilusa jõekaldaga ning ilusate parkidega. Suurimas pargis jooksevad ringi ka hirved – tervet karja Bambisid nägin ka ise. Aga fotokas on mul paranduses seega pean neid Bambisid veelkord jahtima minema. Nägin seal pargis ka mägraonu kuigi ametlikel kaartidel ei olnud kirjas, et ka seda looma seal võimalik kohata on.
Siis olen külastanud Sallyt – nagu ikka oli seal väga tore. Seekord käisime ka Sallyga nende lähedal asuvas pargis jalutamas – miski lind tegi väga imelikku häält, muud huvitavat me seal ei kohanud.
Ja nüüd olen paar päeva lennanud ja kohe lähen Berliini – seekord koos ööbimisega ja lootusega et ehk homme hommikul saan ka linna uudistama. Ja pühapäeval peale tagasilendu Berliinist loodan astuda lennukile kui reisija ja saabuda keskööks kodumaale oma puhkust veetma. Lahkun kodumaalt 25 juuli – nii et kes tahab minuga kohtuda, andke aga teada, telefoninummer on mul endiselt kodumaine ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar