neljapäev, 31. detsember 2015

Detsember

Detsembrikuu alguses käisin kinos, vaatamas Spielbergi viimast filmi Spioonide sild. Kuna ma olin just värskelt Berliinis käinud, siis Berliini kujutamine tundub filmis eriti huvitav. Film ise tahtis olla väga paatoslik, ja kindlasti seda olid ka need sündmused milliste ajendil film tehtud oli, kuid mulle miskit erilist muljet see film küll ei jätnud. Ühesõnaga, kui te veel seda näinud ei ole, siis ei ole ka mõtet kiirustada seda vaatama.
Siis võtsime kokku järjekordse aasta oma prantsuse keele grupiga, seekord käisime kõik koos peale tundi õhtust söömas. Oli väga tore ja meeleolukas õhtu.
Siis külastasin Bukaresti. Kuna minu lemmik “hop-on-hop-off” bussid selles pealinnas talviti ei sõida ja mul oli aega laialt käes, siis otsustasin liituda hoopis jalgsiekskursiooniga. Arvasin, et olen suhteliselt üksi selles grupis kuid ma eksisin. Grupp oli umbes 35 inimest, enamus neist väga noored, üks ameeriklastest abielupaar oli minust vanem, ülejäänud olid väga noored turistid – nii tore! Giid oli suurepärane, rääkis huvitavaid juhtumisi linnast ja inimestest, loomulikult puudutati pikalt ka Ceaușescu huvitavaid valitsemisotsuseid ning erinevaid reegleid mis siis kehtisid. Tolleaegsele rezhiimile ei olnud paljuks ka näiteks Bukaresti linna läbiva jõe suunamine maa alla, kuna keset linna oli vaja ehitada pikem avenüü kui Pariisis asuv Champs Elysee. Samuti tõsteti veidi kõrvale mitmeid elumaju ning ka üks vana kirik, kuna need jäid suurematele plaanidele ette ;)
Igal juhul tundus huvitav linn, hea et ma seal olude sunnil viibima pidin, sest vaevalt, et see linn muidu mu reisimiskaardile oleks mahtunud J










Ning siis tuli ka jõulupüha meie õuele, ehk et mitmed meie lennukid olid pargitud erinevatesse lennuvälja nurkadesse, lende oli vähe, reisijaid nende vähestel lendudel aga palju, ning meid oli tööl parasjagu. Kõik olid ülevas meeleolus, paljudel olid kaasas ka erinevad maskeerimisvahendid, mis palju rõõmu valmistasid nii reisijatele kui ka kolleegidele. Igal juhul oli tore päev kontoris!






Samal ajal saatis mu õde mulle pilte tema jõululauast ja erinevatest toitudest millest mina ilma jäin:


Samuti saadeti mulle ka pilt sünnipäevalastest ja nende emast:


Ning praegu pakin asju, õhtul lendan Ateenasse, uue aasta saabumise hetkel olen õhus, nii et mulle peaks see aasta seega eriti lennukalt saabuma J
Kohe aasta alguses tulen koju, kui kõik läheb plaanitult, siis viibin kodumaal 5-8 jaanuarini. Loodetavasti näen ka veidike lund!

Soovin Teile kõigile naeratavat vana aasta ärasaatmist ning rõõmsat uue aasta vastuvõttu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar