Veebruar
algas ööpeatusega Roomas – seekord ei viitsinud ma pikka jalutusrigni teha vaid
vahelduseks läksin hoopis kolleegiga sööma. Kolleeg oli Joanne, iiri proua kes
on selline lihtne inimene, kahe jalaga maa peal. Peale veidikest valimist
leidsime väga toreda restorani, toit oli väga hea, teenindus super ning vein
suurepärane. Ettekandjaga vestlesime rugby teemadel, kuna paari päeva pärast
oli suur rugby matš – Itaalia ning Walesi vahel – meie olimegi oma lennul suure
koguse Walesi fänne kohale toimetanud. Need oli väga toredad reisijad kõik,
isegi peale minu kohatut küsimust – nähes et lennule tulevad mitte tavapärased
Rooma reisijad, küsisin kelleltki, et kas miski jalgpall on tulemas vói kas
tõesti kõik lähevad kruiisile…selle peale vaadati mind väga pika pilguga ning
haletsevalt. Ma siis kukkusin ruttu vabandama, et ma olen välismaalane ja meie
ei tea rugbist midagi. Siis sain kohe andeks ja olin suur sõber, kui kuulutasin
et ma tahaks väga minna ühel päeval rugbit vaatama J
Meie
reisijaid nägin hiljem ka linnapeal – ja nad isegi tundsid mind ära ja uurisid
milline on hea pizzakoht J
Järgmine
päev oli sihtkoht jällegi Stockholm – seekord küll hästi lühildane peatus kuid
sinna lennul olime pardal hoopis reisijatena. Mis ma ikka ütlen – suht palju
shampust sai joodud sel lennul.
Õhtul oli meil ikka nii palju aega, et terve meeskonnaga käisime hotelli restos söömas ning mina jõudsin veel ka sauna. Järgmisel hommikul tagasilend möödus nii toredasti, et eelmine meeskond oli meie teeninduskärud sulgenud valede plommidega, ehk siis metallplommidega, millega tuleb need kärud sulgeda Londonisse saabudes, et neid keegi avada ei saaks ning et need siis saaks turvaliselt tollilattu kontrolli viia. Paraku olid need kallid kolleegid lennul Stockholmi arvanud miskis meeltesegaduses, et just nende plommidega on vaja kõik kärud kinnitada ning seega meie ei saanud lennul pakkuda ei mingit teenindust. Õnneks oli maapealne teenindus nii arusaajad, et me palusime, et nad teeksid väravas reisijatele teadustuse, et pardal meil ei ole neile pakkuda ei süüa ega juua, ning kui keegi midagi soovib veel lennureisile kaasa osta siis selleks on ainult võimalus terminalis. Reisijad olid suhteliselt rahulikud kogu selle jama peale, enamus neist tuligi omade kohvide ja võikudega – sest vahest läheb ikka kõht tühjaks 2.5 tunnisel lennul J
Õhtul oli meil ikka nii palju aega, et terve meeskonnaga käisime hotelli restos söömas ning mina jõudsin veel ka sauna. Järgmisel hommikul tagasilend möödus nii toredasti, et eelmine meeskond oli meie teeninduskärud sulgenud valede plommidega, ehk siis metallplommidega, millega tuleb need kärud sulgeda Londonisse saabudes, et neid keegi avada ei saaks ning et need siis saaks turvaliselt tollilattu kontrolli viia. Paraku olid need kallid kolleegid lennul Stockholmi arvanud miskis meeltesegaduses, et just nende plommidega on vaja kõik kärud kinnitada ning seega meie ei saanud lennul pakkuda ei mingit teenindust. Õnneks oli maapealne teenindus nii arusaajad, et me palusime, et nad teeksid väravas reisijatele teadustuse, et pardal meil ei ole neile pakkuda ei süüa ega juua, ning kui keegi midagi soovib veel lennureisile kaasa osta siis selleks on ainult võimalus terminalis. Reisijad olid suhteliselt rahulikud kogu selle jama peale, enamus neist tuligi omade kohvide ja võikudega – sest vahest läheb ikka kõht tühjaks 2.5 tunnisel lennul J
Sellest
lennust Londonisse jõudes, suundusin lõunale Carolinega, keda ma ei olnud
kohanud juba üsna tükk aega. Saime kõik omad uudised vahetatud – minul oli kogu
lõuna aeg hirmus külm, isegi kogu meie alkoholi kogus ei suutnud minus miskit
sooja tekitada, ning järgmisel hommikul üles ärgates olin saanud omale väga
jooksva ninavedeliku. Nagu teadjamad teavad, siis jooksva ninaga lendamine on
veidi keeruline, ning hommikul hambaid pestes sain aru, et minul tööle asja ei
ole, helistasin siis ning kuulutasin end haigeks ja kolisin tagasi magama.
Peale paaritunnist uinakut, oli mu olukord hullemaks läinud ning nüüd oli
jooksvast saanud nii kinnine nina, et isegi hingamisega olid lood keerulised.
Hakkasin end siis aga hoogsalt ravima, ning tegin seda uhkelt 4 päeva ja siis
tundsin, et nüüd aitab küll.
Esimene
lend sain aru, et olengi terve, ning sain jällegi uudistada Edinburghi – sekord
viibisin seal kaks ööd. Ilm oli muidugi selline, et vihma sadas – seda nii
horisontaalis kui vertikaalis, siis puhus tuul nii 30 meetrit sekundis ja kohati
oli vihm segunenud miskite teradega. Ühesõnaga sain aru, et istun oma
lemmiktrammi peale ja suundun kinno, sest mida veel sellise ilmaga teha.
Vaatasin kinos filmi Jackie – film oli nagu oli aga naispeaosatäitja, Natalie
Portman, tegi absoluutselt suurepärase rolli!
Järgmisel
päeval tagasi Londonisse jõudes, sain aga kokku Zaidaga, kellega me suundusime
jaapani teemajja, et seal teha väike pealelõuna tee, mis oli hiinlase
serveeritud. See oli väga tore ettevõtmine! Juua teed sellistest miniatuursetest
tassidest, valatuna miniatuursetest kannukestest – mida siis veel tahta ühelt
pühapäevalt!
Edasi
olid mul veel miskid ööpeatused graafikus, aga kuna midagi tähelepanuväärset ei
juhtunud, siis ei ole mul need isegi meeles.
Kuid
ühel ilusal pühapäeval oli mul lennujaama valve ja kuna meie kolleegid uues
“fleet’ist” streikisid, siis paljud nende lennud anti meile lennata. Paraku ei
saa me ka sellele vastu vaielda või keelduda, kuna kui meil on graafikus valve,
siis võib meid ju vasvalt meie litsentsidele ning üldistele reeglitele kasutada
nii nagu parasjagu vaja. Ega see ilus ei ole, et me lendame nende sihtkohti
ning nende streik ei saavuta oma eesmärki kuid miskit alust meil keelduda ei
ole. Üks nendest sihtkohtadest, mis sel nädalavahetusel meile lennata usaldati,
oli Helsingi. Juhhuuu, minu jaoks oli see muidugi suurepärane uudis. Helistasin
kohe oma valve alguses keskusesse ja uurisn, et kas mitte Helsingi peale ei ole
vaja ühte inimest ja suur oli minu rõõm, kui kuulsin, et on küll. Sain end siis
möllida sellele lennule, koheselt helistasin Annelile, ning me tegime suure
plaani, et Anneli kuulutab end haigeks ning veedab oma esmaspäeva hoopis
minuga. Anneli küll oligi veidi nohune, kuid ma arvasin, et kuna ma just olin
oma nohu ravinud, et siis see mule külge seekord ei hakka. Ei hakanudki! Noral
oli nagunii koolivaheaeg, nii et saime koos plaanida uisutamist. Anneli tuli
mulle lennujaama vastu ja me kimasime kodu suunas, seal sõime keedetud
kartuleid ning siis kimasime magama. Hommikul kimasin Claraga jalutama, siis
käisime shokolaaditehase poes – ma ju pidin oma meeskonnale miskit kohalikku
kommi viima, et nad mind lubasid omaette aega veetma – siis võtsime Nora ja
Milla ja suundusime uisutama – pikalt me liuelda ei saanud kuna saabus
jääpuhastusauto, ning me pidime jäält lahkuma. Ootasime kuni ta lõpetab kuid
siis sai üsna ruttu ka meie aeg otsa, siiski saime teha mõned kiiremad
pääsukesed. Milla üritas mulle ka pirueti algtõdesid õpetada…kuid mul on selles
vallas veel kõvasti arenguruumi.
Enne lennujaama kimamist jõudsime veel tüdrukute rõõmuks minna burgerit sööma ja siis saigi minu lühike visiit otsa. Aga nii
tore oli! Meeskonnakaaslastele meeldisid minu kaasa toodud trühvlikommid kuid
lagritsast ei olnud neist keegi vaimustuses.
Veerbuaris oli ka Eesti Vabariigi sünnipäev, mil oli meil jällegi prantsuse keele pundiga kokkusaamine restoranis, see asub suht saatkonna lähistel ning seega sain ka lipu heiskamisel osaleda:
Veerbuaris oli ka Eesti Vabariigi sünnipäev, mil oli meil jällegi prantsuse keele pundiga kokkusaamine restoranis, see asub suht saatkonna lähistel ning seega sain ka lipu heiskamisel osaleda:
Edasi
lendasin veel miskeid sihtkohti ning siis ootas mind jällegi ees lennujaama
valve kus seekord ma istusin ja tundsin, et ma olen nii suur, et mu vormisärgid
on mu ümber nagu kile ümber viineri. Nii ma seal istusin ja arutlesin ja juba
arvasin, et ega ma kuhugi ei lähegi kui mind kutsuti Glasgowsse, ööseks. Kiire
pilk meeskonna nimekirjale, ning leidsin seal oma Caroline! Ohhooo, ärge te
meie lennule küll sattuge. Ehk et see õhtune lend läks meil superluksilt, aga
kuna tagasilend oli järgmisel päeval alles hilisel pealelõunal, siis me
loomulikult kimasime ju õhtul peale maandumist baari, et seal väike Prosecco
teha.
3
tundi ja 3 pudelit hiljem, hiilisin ma vaikselt tuppa ja heitsin voodisse.
Varajasel hommikutunnil ärgates ei olnud mul ka veel midagi viga, kuid kui ma
peale paaritunnist uinakut uuesti ärkasin siis tabas mind tohutu
oksendamisralli. Väljus aga minust vaid vesi, mida olin hommikul joonud. Siis
hakkasin end ravima, Andruse nimeliste elektrolüütidega (need on keha vedeliku
kaotuse puhul suurepärased) – paraku oksendasin ma ka need suhteliselt kiirelt
peale nende tarbimist välja. Miskil hetkel sain ennast ikka nii kaugele viidud,
et suutsin dushi alla minna ja vormi selga panna. Teadsin küll, et ega ma eriti
lennukõlbulik ei ole kuid kuna mul oli vaid üks lend tagasi ja ma teadsin kogu
meeskonda, siis olin julge jänes ja suundusin lendu. Kõik me kolm, kes me õhtul
olime koos aega veetnud vedelike tarbimisega, nägime välja nagu uppunud kuked
kuid siiski suhteliselt presenteeritavad. Minul oli nii vorm kui ka vormisärgid
paari numbri jagu suureks saanud – nii et midagigi head selles situatsioonis.
Õnneks ma rohkem küll ei oksendanud, kuid süüa ei julgenud ma veel mitu päeva,
rääkimata miski alkohoolse joogi tarbimisest. Aga siit siis õpetus kõigile –
palun ärge tarvitage liigselt alkoholi enne lendu, need kes vähem kannatavad,
need peaksid isegi pikema vahe pidama kui seaduses ettenähtud alkoholikeeld
enne lendu. Õnneks oli mul lennul juba kõik hea, lihtsalt püsti seismisega oli
veidi keeruline. Aga nagu ikka, elasin ma selle kõige jällegi üle J
Siia
lõppu sobib suurepärselt Krisi tehtud tort Mia sünnaks:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar