esmaspäev, 13. mai 2019

Detsember

Peale imeilusat Lõuna Aafrikat, sadas kodumaal kogu aeg vihma kuni mina seal viibisin. Õnneks oli tubaseid tegemisi ka tore teha ja vihmasadu ei seganud. Hommik algas Pilatese tunniga, siis tegin omale uued kulmud, käisin emaga poes ja õhtu veetsin hr. DJ juures.
Järgmine hommik algas hästi aeglaselt, nimelt ei olnud hr. DJ juures vett ;) Ilmselgelt oli LAVi kokkuhoid jõudnud ka Pelgulinna. Ma suundusin aga juuksurisse ja siis emaga tema uue ID kaardi järgi ja me kimasime Itikule ja Siimudele külla, nende ilusat uut maja vaatama. Maja on tõesti ilus ja suur ja valgusküllane. 
Sain veel kokku Reedaga – et reisimuljeid jagada, õnneks oli kohal ka Külli, kes neid muljeid siis kuulas.
Siis käisime ema ja Mia ja Cara Miga kinos uut eesti jõulufilmi vaatamas, nii ilus film oli! Meie Mulkaga tegime väikese jalutuse ja sõime Coccodrillos õhtust, et filmist veel muljetada. Esmaspäeval oligi aeg käes, et kohver pakkida ning lennujaama poole minna. Seekord unustasin oma vormiriided sinna kohvrisse lisada – õnneks tuli see mul juba vanadekodu juures meelde, ja suundusin tagasi koju, et need siis sinna juurde lisada. 
Kui lennukisse jõudsin, siis tegi kapten oma tavalist tutvustusjutukest ja muuhulgas vabandas väikese hilinemise pärast mis oli tingitud “Läti lennuameti ootamatust kontrollist”. Briti reisijad naersid, eestlased ei saanud isegi aru, et midagi valesti oleks olnud….mina olin lihtsalt kuri!
Esimene sihtkoht oli mul seekord Genf, kus olin omale välja otsinud ekskursiooni ÜRO majas. See oli täitsa tore tunnine jalutuskäik, kus siis räägiti mida nendes tohututes koridorides asuvates kontorites tehakse ja milliseid jutte millistes koosolekute tubades räägitakse. Mõnda tuba näidati huvilistele ka.





Kõik need koridorid ja koosolekute toad meenutasid Euroopa Nõukogu pikki koridore koos sealsete kontorite ja koosolekute saalidega J
Järgmisel päeval olin Barcelonas, kus jalutasin niisama mööda linna ja uudistasin Arenase ostukeskust, ning kuna talv lähenes, siis soetasin omale sooja särgi. Sõin paellat ja pärast tarbisin kuuma shokolaadi ilusa laudlinaga laua taga istudes.




Londonisse tagasi jõudes oli meil igakuine kokkusaamine Johni ja Heleniga, kellega seekord vahetasime kingitusi seoses saabuvate jõuludega, lugesime veidi prantsuse keelt ning kuna meie ag hakkas otsa saama, siis maailma me parandada ei jõudnudki, nimelt saatsime me siis Johni tema prantsuse keele tundi, ja meie Heleniga läksime omadesse kodudesse – mina siis hotelli. 
Edasi tuli üks hilinemiste jada, mille lõpuks jõudsin Brüsselisse, kus ma hotellitoast ei lahkunud, kuid see on meie Brüsseli hotellis ka väga tore J
Kohtusin veel Alaniga, kellega õhtustasime samuti jõulumeeleoludes, ning siis järgneski viimane tööpäev, ning ma asusin oma koduteele. Seekord olin valinud oma lennufirmaga lennu Brüsselisse ja sealt edasi kodumaise lennufirmaga Tallinna – natuke kartsin küll, et ehk on jälle miski jama minu piletiga ja ma ei saa lennule….kuid kõik läks hästi ja ma sain ilma viperusteta lausa aknaaluse istekoha Tallinna lennule JPardal oli meeskond, kellest ma pooli inimesi tundsin ja seega sain ka väikese tervitusjoogi ;) Nii tore on ikka tuntud olla!
Kodumaal seekord midagi erilist ei teinudki, ning päris jõulude eel suundusin tagasi lendama. Jällegi me suutsime hilineda, ning tänu sellele sain ühe lisa vaba päeva, mida nüüd olin sunnitud Londonis veetma. Tegin kiired ostud ja suundusin siis hotelli magama, kuna mu enestunne oli veidi kehva. 
Ning 25 detsembril ehk siis kõige-kõige jõulupäeval lendasin Barcelonasse ja tagasi Londonisse õhtuks. Meeskond oli väga tore – me olime tegelikult plaaninud kolmekesi ehk siis Lucy ja Aniliga koos seda lendu lennata kuid Anil oli vahepeal haigeks jäänud ja seega olime ainult mina ja Lucy kohal, ning teised kaks olid selle lennu saanud siis omale valvest. Õnneks ei olnud nad väga pettunud, kuna nad ju aimasid ette, et miski lennu nad ikka omale sellel tähtsal päeval saavad. Aga kõik olid ülevas meeleolus ja päevale kohastes dekoratsioonides – algas see üllas meeleolu juba kontoris, lennueelset briifingut tehes:






Ning enne uut kojuminekut jõudsin veel veeta aega Nizzas, kus oli mõnus soe päike ja hea kohv. 
Ning siis suundusingi kodumaa poole, väikese peatusega Porvoos. Ja nagu ikka jõudsin ma kohale Markku sünnipäeval. Tähistasime seda kiirelt ja siis suundusime magama, et hommikul varakult lennule kimada.
Ning lõunaks olin juba restoranis Mantel ja Korsten, koos emade-tütardega. Väga tore oli! Söögid olid suurepärased, ümbrus ilus, teenindus väga hea ning loomulikult oli meil jutte pikemaks!




Õhtul kimasime Reedaga kontserdile, Siiri Sisask ja Tõnis Mägi – mõtlesime, et anname neile võimaluse….seekord pidasime vastu terve esimese osa ja seda vaid seetõttu, et me ei saanud üle teiste inimeste lihtsalt oma kohtadelt välja, muidu me oleksime juba varem jalga lasknud. Ning me suundusime hoopis vanalinna vahele, et leida mõni tore koht veidi veini juua. Ja sattusime Väike Rataskaevu 16, mis asub Niguliste tänaval. Ning see oli üks väga tore koht! Jõime veidi, ning veidi ka sõime, ning teenindus oli lausa suurepärane. 
Ja aasta lõpul jõudsime veel teha väikese vanalinna jalutuskäigu ning uurida üle kõik tagumised nurgad ja ka jõuluturu.






Vana aasta viimasel päeval suundusime Reeda ja tema sõpradega metsade vahele, rabajärvi otsima, lootusega, et saame nende peal uisutada. Paraku uisutada me siiski ei saanud, kuna järvede peal oli veidi kahtlane lumepudru. Aga matkata me saime ja väikese lõkke tegime ka ja grillisime vorste.
Edasi järgnes vana aasta saun, kaunis pidulaud, ja siis saabus ka uus aasta, koos tohutu ilutulestikuga!
Ning meie esimene tegevus uuel aastal oli Eesti Mängu turniir, kus mina saavutasin nagu alati, tubli teise koha J
Jaanuari algusesse mahtus veel uus Lotte film, siis uudistasime, et kas meri on meie rannas ka uuel aastal kohal, loomulikult käisime uisutamas, ning emaga uurisime ka Tädu kuuse matkaraja üle, seekord saime ka veidi kraavide äärest lõigata ja otse läbi metsa minna. Kahjuks ei olnud põder kodus ja teda me ei kohanud. Ning siis oligi käes jaanuari teine nädal ja ma suundusin tagasi Londonisse, et veidi lendamisega tegeleda.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar