pühapäev, 2. oktoober 2011

Rahutuvid ;)


Jällegi on möödunud terve nädal, mis on olnud täis lennukeid. Sest oleme oma kursusega jöudnud nii kaugele, et meile lausa näidati lennukit. Lennuk oli ilus ja suht uus ja suur, eriti vörreldes SAABiga. Nädala jooksul oleme öppinud tundma 3 erinevat lennuki tüüpi, millel siis lendama hakkame ja loomulikult erinevad lennukid selles kolmes peres erinevad teineteisest kuid meie peame peast teadma vastavalt iga lennuki nimele, et kus seal asub hapnik vöi tulekustuti. Seda me siis nüüd olemegi öppinud viimase nädala ja homme on veel viimase ehk siis köige suurema tüübi eksamid. Lisaks oleme vahepeal läbinud esmaasbi koolituse. Nii et nädal on olnud tihedalt õppimist täis.
Siis tegi mu uus ja armas sober ehk arvuti mulle sellise huvitava triki, et kaotas ära mu mailid – nende ümbertõstmisel vanast arvutist nägin ma kodus kurja vaeva ja olin õnnelik kui ma need lõpuks siia arvutisse sain. Paraku esmaspäeva õhtul arvutit avades olid mu mailid kadunud ja seega ei ole mul enam kellegi mailiaadresse ka. Nii et kui Te tahate et ma Teile kunagi kirjutaksin, siis saatke mulle enne ise mail ja siis ma kirjutan Teile ;) Käisin eile isegi Mac’i poes, et ehk keegi saab mind aidata – mailide fail leiti küll arvutist üles kuid kuna Outlook – kus mu mailimajandus oli, ei ole Maci toode siis nad päris hästi seda teemat ei vallanud ja seega oli lõpptulemuseks ikkagi tühi mailbox Outlookis.
Samas on ka häid uudiseid tehnika vallast – kodumaine mobiilioperaator helistas mulle ükspäev ja teatas, et kuna nende poolt oli avamata numbriseeria millega algas minu siinne number siis seetõttu ei saanud ma kodumaalt nende võrgust kõnesid ega SMS. Nüüdseks on seeria avatud ja osad vanad SMSid sain ka paaripäevase hilinemisega kätte.
Siis olen leidnud omale uue elamise – tuba koos isikliku vannitoaga kuid jagama pean kööki. Tuba on oluliselt suurem kui mu praegune kapp-tuba ja loodetavasti saan sisse kolida homme-ülehomme. Asub see kohe lennujaama kõrval, nii et lennukeid hakkan edaspidi igal ajahetkel nägema. Aga sellest ma vist kirjutasin juba eelmisel nädalal.
Ja nüüd siis suurimad uudised – meil on lõpuks saabunud suvi – paar päeva juba on meil olnud +30 kraadi. Homseks lubab ka veel +27, siis hakkab tasapisi see kuumus järgi andma.
Eile käisin linna peal ehk siis lausa Londoni kesklinnas. Täitsa tore oli palju inimesi näha korraga, kes kõik ringi siblivad ja miskeid tähtsaid asju ajavad – ehk siis kuna eile oli laupäev siis lihtsalt shoppavad. Kuna termomeeter näitas + 30 siis olid kõik kesklinnas asuvad murulapikesed pikutavaid inimesi täis.
Loomulikult oli eile häiritud metrooliiklus seega sai see kesklinna minek olema suhteliselt vaevaline – õnneks olin ma varunud aega ja jõudsin oma asjaajamistele õigeaegselt. Aga metroo ei liikunud teatud peatuste vahel ja see oli asendatud miski rongiga mis muidugi ei läinud päris sinna kus mina umber tahtsin istuda ;) Ühesõnaga tavaline nädalavahetus siinses ühistranspordis. Koju tagasi tulin teist teed pidi ja sealsed liinid liikusid normaalselt.
Tänaseks mul miskeid plaane tehtud ei olnud – pakkisin omad asjad jällegi kokku, et need siis teisipäeval kolida uude koju. Lõuna ajal käisin kohalikus pargis/mänguväljakul päevitamas. Arvasin, et ka siin on kogu muruplats inimesi täis kuid ohh ei, ma olin ainuke seal oma paljast ihu näitamas. Pikutasin siis veidike aega ja siis käisin oma Prismas asuvas kohvikus inimesi vaatamas. Tänase päeva vaatluste tulemus on, et inimesed on suured ja nad ostavad palju asju.
Koduteel läksin uuesti oma pargist läbi ja istusin veel pingil ja püüdsin päikest ning siis nägin vist elus esimest korda täiesti valgeid tuvisid (tuve?). Neid oli kolm seal koos ja nad olid täitsa valged. Mulle ei meenu et ma oleksin valgeid tuvisid enne näinud – telecast vast olen aga päris elus mitte. Ja kuna ma ikka otsin asjadele tähendusi siis arvata on, et nüüd tuleb rahu maa peale ;)
Selle möttega täna lõpetan. Siia lõppu lisan veel enda pildi uues vormis…pilt ei ole just parim seega teen uue pildiseeria homme ja katsun mõne parema sealt otsida. Head ööd!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar