neljapäev, 15. märts 2012

Vahepealne :)


Vahepeal on igast asju olnud – olen ammu Jerevanist tagasi ja uuesti Beirutis käinud. Vahepeal veidike ka kodus viibinud, kinos käinud, uued teksad soetanud, muusikali vaadanud – Billy Elliot oli seekord, oli tore kuid mitte parim mida näinud olen.
Meil on täitsa kevad käes, kirsid ja magnooliad õitsevad, õhk on soe ja väga kevadine. Kindad on unustatud ja jopegi on juba pintsaku vastu välja vahetatud. Homme lähen Ammani – kuid see on lühike reis – õhtul sinna ja hommikul kohe tagasi.
Aga kuna midagi eriti huvitavat toimunud ei ole siis ma rohkem teie aega ei raiskaks ja heidaks ka ise magama nüüd. Veel väike meenutus vestlusest reisijaga Beiruti lennul:
- Proua, palun Teie pardakaarti näha?
- Miks te seda näha tahate, ma tean, et ma istun vale koha peal.
- Aga me palusime korduvalt, et kõik istuksid omadele kohtadele uute reisijate pardale tuleku ajal, et siis läheb see protsess kiiremini ja meie lend väljub õigeaegselt.
- Jah ma kuulsin küll, aga ma olen rase.
????

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar